این مرکز از روش های مختلفی از جمله تولید ویدیو های آموزشی رایگان، تهیه پکیج های کامل مقدماتی برای انواع دستگاه سانترال، ارائه ی مقالات به روز و ... سعی می کند تا دغدغه های سازمان ها و شرکت های داخلی برای استفاده از تمامی قابلیت های دستگاه های سانترال پاناسونیک را برطرف نماید.
کد خبر: ۱۲۴۱۱۵۷
در این سایت به آموزش سانترال رایگان به راحتی خودتان نصب و برنامه ریزی نمایید!!!!

PBXSHOP.CO یکی از بهترین مراکز آموزش سانترال پاناسونیک در کشور است که توانسته است با آموزش های رایگان خود برای نصب و برنامه ریزی دستگاه های سانترال تمامی مشکلات کاربران این دستگاه ها را برطرف نماید.

آموزش سانترال

این مرکز از روش های مختلفی از جمله تولید ویدیو های آموزشی رایگان، تهیه ی پکیج های کامل مقدماتی برای انواع دستگاه سانترال، ارائه ی مقالات به روز و ... سعی می کند تا دغدغه های سازمان ها و شرکت های داخلی برای استفاده از تمامی قابلیت های دستگاه های سانترال پاناسونیک را برطرف نماید.

آموزش سانترال

شرکت پاناسونیک امروزه در زمینه ی تولید انواع لوازم اداری از جمله مراکز تلفن پاناسونیک جز محبوب ترین برند های جهانی می باشد.

به همین دلیل شرکت های تولیدی و خدماتی و همچنین سازمان های مختلف در سراسر کشور از مدل های مختلف این برند مشهور و محبوب جهانی استفاده می کنند تا از این طریق بتوانند کیفیت ارتباطات خود را با امکاناتی که روی این دستگاه ها قرار داده شده است ارتقاء دهند.

به همین دلیل PBXSHOP.CO با فسلفه ی اولیه ی برطرف کردن تمامی نیاز های کاربران برای استفاده از این دستگاه ها و همچنین آموزش سانترال برای تمامی افراد مبتدی و حرفه ای بخش های مختلفی را هر روزه از طریق روش های مختلف در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا از این طریق بتواند به آن ها برای نصب، راه اندازی و برنامه ریزی این دستگاه ها کمک نماید.

فروشگاه اینترنتی با قیمت مناسب و امکانات ویژه

در کنار آموزش سانترال که از بخش های مهم این سایت می باشد می توان به فروشگاه اینترنتی آن نیز اشاره نمود که توانسته است با روش های نوینی از جمله در اختیار قرار دادن اطلاعات دقیق در مورد هر محصول و روش های مختلف به کار گیری آن به مشتریان و کاربرانی که قصد خرید آن محصول را دارند کمک نماید تا در جایگاه یک فرد متخصص و با آگاهی کامل نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی می توان تمامی مدل های دستگاه سانترال پاناسونیک را با بهترین قیمت مشاهده و خریداری نمود.

هر دستگاه سانترال از وسایل و تجهیزات جانبی مانند تلفن ها و کارت های سانترال یا صندوق صوتی خاصی پشتیبانی می کند که برای خرید تمامی این محصولات نیز می توانید از فروشگاه اینترنتی PBXSHOP.CO استفاده نمایید.

مشاوره و راهنمایی کادر مجرب این سایت برای بالا بردن آگاهی از خرید کاربران می تواند یک گزینه ی ایده آل را برای آن ها رقم بزند.

بنابراین کسانی که آگاهی کاملی از دستگاه های سانترال و حتی نیاز های مختلف شرکت و سازمان خود ندارند می توانند به راحتی در تماس با مشاوران این مرکز نیاز خود را مطرح نموده تا در سریعترین زمان ممکن بتوانند بهترین محصولات را برای توسعه ی کسب و کار خود انتخاب و خریداری نمایند.

پشتیبانی و خدمات نصب دستگاه سانترال پاناسونیک

در کنار این آموزش سانترال از طریق ویدیو های آموزشی مختلف، تیم فنی این مرکز با بهره گیری از بهترین و ماهرترین تیم های نصب کنونی کشور آماده ی ارائه ی خدمات مختلف در زمینه ی راه اندازی و برنامه ریزی تمامی مدل های مختلف دستگاه سانترال و همچنین راه اندازی سیپ ترانک بر روی این دستگاه می باشد.

این مرکز سعی کرده است با پشتیبانی کامل از دستگاه های سانترال در هر زمان و هر مکانی پاسخگویی نیاز ها و تماس های مشتریان برای برطرف نمودن مشکلات دستگاه های سانترال پاناسونیک باشد.

ویژگی پکیج های آموزش سانترال پاناسونیک

در صفحه ی اصلی سایت PBXSHOP.CO چند پکیج آموزشی با امکانات و ویژگی های مختلف مانند زیر مشاهده می شوند که کاربران با توجه به نیاز خود می توانند هر کدام از این پکیج های آموزشی را خریداری نمایند.

کاربرانی که در محیط کسب و کار نوپا و یا کوچک خود از دستگاه های سانترال کم ظرفیت 824 استفاده می کنند می توانند با خریداری پکیج آموزش سانترال 824 تمامی کد های برنامه ریزی این دستگاه برای راه اندازی قابلیت های مختلف که به صورت عملی روی دستگاه انجام شده است را مشاهده نمایند.

خرید پکیج آموزش سانترال TDA و TDE نیز این امکان را به کاربران می دهد تا حتی به عنوان یک فرد مبتدی نیز بتوانند تمامی برنامه ریزی های دستگاه سانترال را انجام دهند.

مهم ترین ویژگی های این پکیج آموزشی را می توان آپدیت رایگان، قیمت بسیار پایین و مناسب، دوره آموزش حضوری زیر نظر مجرب ترین اساتید به صورت رایگان و ... اشاره نمود.

پکیج های مقدماتی آموزش سانترال 824 و TDA نیز شامل قسمت های مهم برنامه ریزی این دستگاه ها بوده و به کاربران کمک می نماید تا در سریعترین زمان ممکن بتوانند دستگاه مورد نظر را نیز برنامه ریزی نمایند.

پکیج آموزش سانترال NS500 نیز با توجه به تقاضای مشتریان توسط تیم فنی مرکز تهیه شده است که برنامه ریزی های مخابراتی مختلف بر روی دستگاه سانترال NS500 از طریق مرورگر انجام شده است.

آموزش راه اندازی سیپ ترانک روی دستگاه های سانترال پرظرفیت و تحت شبکه پاناسونیک از دیگر خدمات ویژه و منحصر به فرد PBXSHOP.CO می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها