کد خبر: ۱۲۴۱۱۴۱
رزرو تورهای داخلی | پیشنهاد ویژه امید پرواز

تور مشهد از اهواز

شهر مشهد از دیرباز یکی از پرطرفدارترین مقاصد برای سفر در بین ایرانیان بوده است. مشهد به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا (ع) در این شهر سالانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران و زائران از نقاط مختلف کشور و از کسانی که از خارج کشور برای زیارت امام هشتم شیعیان به این شهر می‌آیند است. تور اهواز به مشهد در بین ساکنان عرب‌زبان اهواز محبوبیت بسیاری دارد. مشهد به‌عنوان پایتخت مذهبی ایران شناخته‌شده است و همچنین امروزه به‌عنوان یک مقصد گردشگری توسعه‌یافته و نوین با مراکز تفریحی مدرن و مراکز خرید بزرگ در بین گردشگران داخلی و خارجی شناخته می‌شود. افرادی که در جنوب زندگی می‌کنند این امکان را دارند باوجود مسافت طولانی با تور ارزان از اهواز به مشهد سفر کنند.

همان‌طور که اشاره شد یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های شهر مشهد حرم مطهر امام رضا (ع) است، هر سال به دلیل سالروز میلاد امام هشتم شیعیان گردشگران و زائران بسیاری به سمت مشهد سرازیر می‌شوند. تولد ایشان در تاریخ یازدهم ذی‌القعده سال 148 هجری است. در این تاریخ مردم ایران از اقصی نقاط کشور به مشهد می‌روند و در این جشن بزرگ شرکت می‌کنند. بسیاری از عزیزان ین آرزو را دارند که در این روز مبارک، در کنار حرم حضرت رضا (ع) باشند.

مشهد دارای مکان‌های تفریحی و زیارتی بسیاری است. مکان‌های توریستی پرطرفدار شامل، اماکن تاریخی و مذهبی مانند امام‌زاده یاسر و ناصر، مقبره شیخ بهایی، مسجد گوهرشاد، آرامگاه خواجه ربیع و گنبد خشتی است و مجموعه فرهنگی – تاریخی توس که در 24 کیلومتری مشهد و در مسیر جاده مشهد-قوچان قرار گرفته و آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی را در بردارد که دیدن از آن‌ها برای بسیاری از توریست‌ها جذاب و به‌یادماندنی خواهد بود. پارک‌های آبی شهر مشهد جزو بزرگ‌ترین و مجهزترین پارک‌های آبی در خاورمیانه به‌حساب می‌آیند، این پارک‌های آبی با نام‌های پارک ساحلی آفتاب، پارک آبی خروشان و پارک موج‌های آبی بازدیدکنندگان زیای را هرساله به خود جذب می‌کنند که هرکدام برای بیننده دارای جذابیت‌های خاص خودش است. از دیگر تفریحات مشهد مقدس، شهربازی ملت، باغ پرندگان با مساحتی بسیار بزرگ و آکواریوم شهر دریایی مشهد است که بزرگ‌ترین نمایشگاه ماهیان آب‌شور ایران به شمار می‌رود و در مجتمع تجاری الماس شرق مشهد قرار دارد.

کمتر کسی است که به مشهد سفر کرده و نام مکان‌هایی مانند طرقبه، شاندیز، بازار رضا، پارک جنگلی وکیل‌آباد، باغ‌وحش وکیل‌آباد و سد چالیدره را نشنیده باشد. مشهد دارای بسیاری دیگر از اماکن است که فقط باید به آنجا سری بزنید و در کنار خانواده و دوستان از این سفر لذت کافی را ببرید.

فاصله‌ی طولانی اهواز به مشهد باعث شده اکثر زائران و گردشگران به‌صورت هوایی به مشهد سفر کنند. فاصلۀ هوایی بین این دو شهر 1150 کیلومتر و مدت زمان آن نیز حدود 2 ساعت است. سریع‌ترین راه ممکن برای سفرهای طولانی مانند این استفاده از حمل‌ونقل هوایی است زیرا سفر با قطار و اتوبوس حدود یک شبانه‌روز طول خواهد کشید و کسانی که قصد سفر از اهواز به مشهد را دارند به‌جز زمان ازدست‌رفته در طول مسیر، به دلیل خستگی بعد از مسیر نیز زمان طولانی را به استراحت نیاز خواهند داشت و این خود فرصت باقی‌مانده برای گشت‌و‌گذار و بازدید از مکان‌های دیدنی زیادی که مشهد دارد را محدود خواهد کرد. پرواز اهواز به مشهد در تمامی روزهای سال در فرودگاه اهواز صورت می‌گیرد و در تمام طول هفته، مسافران می‌توانند با پروازهای جاری با ایرلاین‌های ارائه‌کننده‌ی پرواز و انتخاب نوع کلاس‌های مختلف به این شهر مقدس سفر کنند. با توجه به قیمت بلیط هواپیما از اهواز به مشهد، سفر با تور به‌صرفه‌ترین و ارزانترین روش سفر برای شما است تور مشهد از اهواز امید پرواز یکی از راه‌های ارزان و به‌صرفه سفر به مشهد از اهواز است به‌عبارت‌دیگر با تور‌های امید پرواز قیمت تور هوایی مشهد از اهواز برای شما جزو ارزانترین تورهای هوایی خواهد بود. همچنین سفر با تور هوایی امید پرواز این امکان را به شما خواهد داد تا برای تک‌تک ساعات سفر خود بتوانید برنامه‌ریزی کنید و سفری با کیفیت و ایده‌آل داشته باشید.

علاوه بر گردشگری تفریحی امکانات پزشکی پیشرفته و قابل‌توجه این شهر باعث رونق گردشگری سلامت در آن شده است. به‌گونه‌ای که هرساله گردشگران بسیاری برای استفاده از این امکانات به مشهد مقدس سفر می‌کنند، علاوه بر این قرار گرفتن دهکده‌های ییلاقی و خوش آب‌وهوای طرقبه و شاندیز در کنار چشمه‌های آب گرم طبیعی دارای خاصیت درمانی در نزدیکی مشهد، باعث شده این شهر یکی از بهترین مقصد‌های گردشگری سلامت در ایران شود.

قیمت تور مشهد از اهواز با هواپیما به دلیل مسافت طولانی ممکن است برای اهالی سفر مقداری گران تمام شود اما تور ارزان مشهد از اهواز امکان سفری مقرون‌به‌صرفه را برای مسافران فراهم می‌کند. تور ارزان هوایی مشهد از اهواز یا آفر تور مشهد از اهواز به شما این امکان را می‌دهد تا سفری کم‌هزینه و به‌یادماندنی در کنار خانواده و یا دوستان خود داشته باشید و خستگی مسیر 18 ساعته با اتوبوس را از برنامه‌ی سفرتان حذف کنید و با خیالی آسوده و با کمترین محدودیت زمانی از سفر خود لذت ببرید. دیگر لازم نیست نگران قیمت تور هوایی از اهواز به مشهد باشید! تور مشهد اهواز امید پرواز این امکان را برای شما فراهم آورده تا سفری کم‌هزینه و آسوده‌‌ای را تجربه کنید، با تور ارزان مشهد از اهواز می‌توانید آرامش زیارت حرم مطهر و لذت دیدن و استفاده از مکان‌های تاریخی و تفریحی را با کیفیتی عالی در کنار هم داشته باشید. راستی اگر قصد سفر به مشهد را داشتید از سوغاتی‌های این شهر غافل نشوید، مخصوصاً زعفران که گل سرسبد آن‌ها است. با تنها چند کلیک سفری پر از خاطره برای خود و خانواده رقم بزنید؛ به خودتان فکر کنید و همین حالا تور مشهد از اهواز امید پرواز را رزرو کنید.

مشهد یکی از شهرهای پرجاذبه در ایران است، بهتر است فرصت را غنیمت شمرده و این سفر ارزان را از دست ندهید.

تور کیش از اهواز

کیش به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در جنوب غربی آسیا، سالانه نزدیک به دو میلیون گردشگر را به خود جذب می‌کند. به همین دلیل آژانس‌های بسیاری سعی در برگزاری تورهای مختلف کیش دارند. تور کیش از اهواز یکی از پرطرفدارترین‌هاست. اهواز شهری پرجمعیت است و این مسئله این شهر زیبا را به یکی از مهم‌ترین مبدأهای سفر به نقاط مختلف تبدیل می‌کند. تور کیش اهواز ارزان امید پرواز یکی از بهترین تورهای ارزان کیش از اهواز است.

قبل از هر سفر بهتر است با مقصد خود آشنایی پیدا کنید و با زمان‌بندی مناسب سفری پرماجرا و خاطره‌انگیز برای خود رقم بزنید. مخصوصاً اگر مقصدی مانند کیش دارید که می‌تواند بسیاری از سلایق را پوشش دهد.

جزیره‌ی کیش که در گذشته قیس نام داشته است، در استان هرمزگان و 12 کیلومتری شیب‌کوهِ بندر لنگه واقع شده است. این جزیره علاوه بر جذابیت‌های طبیعی نظیر باغ‌های نخل خرما، کهور و کنار و همچنین تپه‌های مرجانی و سواحل بی‌نظیر و گونه‌های مختلف جانوری و دریایی، جذابیت‌های تاریخی نیز دارد. شهر ویران حریره یکی از این دیدنی‌هاست. مسجد امیر مربوط به دوره‌ی قاجار، شهر زیرزمینی کاریز، کلبه هور، روستای باغو و درخت سبز و کشتی یونانی نیز از دیگر سایت‌های تاریخی این جزیره‌ی زیباست. اگر به دنبال فرار از هیاهوی شهر هستید، کیش بهترین مقصد است.

کیش برای کسانی که به عکاسی علاقه‌مندند، مناظری بدیع و شگفت‌آور را به ارمغان می‌آورد. سواحل زیبا، تنوع پوشش گیاهی و دریای نیلگون خلیج‌فارس می‌تواند قاب‌هایی زیبا برای دوربین شما فراهم کند. مخصوصاً منظره‌ی غروب کشتی یونانی را از دست ندهید.

اگر اهل ورزش و کارهای هیجان‌انگیز هستید کیش می‌تواند انتظار شما را در حد بسیاری از بهترین مراکز گردشگری دنیا برآورده کند. شاتل، بنانا، چتر پاراسل، کایت بردینگ، اسکوتر برقی، اسکوتر زیردریایی، کیبل اسکی و فلای بورد، آدرنالین را در رگ‌های شما به جریان درمی‌آورند. پارک آبی اوشن و مارینا پارک تجربه‌ی شنا و ورزش‌های آبی را برای شما ماندگار خواهند کرد. اگر به دنبال تجربه‌ی هیجان‌انگیز لمس طبیعت زیر آب هستید، غواصی در میان تپه‌های مرجانی قطعاً تا مدت‌ها برایتان خاطره‌ای شورانگیز خواهد بود. شاید با خود بگویید: «من که غواصی بلد نیستم!» خبر خوب اینکه اصلاً نباید نگران این مسئله باشید؛ آموزش سریع همراه با بهترین مربیان در خدمت شما هستند.

دیدن زیبایی‌های طبیعت گاهی می‌تواند در محیط‌هایی مدرن انجام شود. باغ پرندگان، باغ آهوان، پارک دلفین‌ها و آکواریوم کیش از جمله مدرن‌ترین و مجهزترین مراکز جنوب غرب آسیا هستند.

برای کسانی که خرید کردن از تفریحات اصلی آن‌هاست، جزیره‌ی کیش مانند بهشت است. مراکز خرید مدرنی مانند بازار پردیس، مرکز خرید دامون، مرکز خرید رویا مال، مرکز خرید مروارید و ... با تنوع کالا و همچنین نمایندگی برندهای مختلف، خریدی پربار را برای شما رقم خواهند زد. قیمت اجناس نسبت به کیفیتشان بسیار مناسب است و این‌ها همه مرهون این است که کیش منطقه‌ی آزاد تجاری است. پس فرصت خرید را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید. البته به یاد داشته باشید که برای آشنایی با هر فرهنگی باید به بازارهای محلی نیز سری زد. در این بازارها شما با اهالی خونگرم و مهمان‌نواز کیش، این «نگین خلیج‌فارس»، آشنا خواهید شد.

برای طرفداران هنرمندان نیز سفر به کیش می‌تواند فرصتی استثنائی باشد. برگزاری کنسرت‌های خوانندگان محبوب، جُنگ‌های پرهیجان و استندآپ‌های سرگرم‌کننده از برنامه‌هایی است که هرساله در کیش موردتوجه قرار می‌گیرند. پس می‌توانید برنامه‌ی سفر خود را با این برنامه‌ها که بسیاری‌شان در تابستان برگزار می‌شوند، هماهنگ کنید. برای این کار به بخش قیمت تور کیش از اهواز تابستان 98 سایت ما مراجعه کنید.

سفر به بهترین جای دنیا، اگر امکانات شهری و اقامت کیفیت نداشته باشد، به دل نمی‌نشیند؛ اما این سفر از این نظر هم عالی است. مسیرهای دوچرخه‌سواری ساحلی، سیستم تاکسی‌رانی فوق‌العاده، قایق‌سواری و کشتی‌های تفریحی از جمله راه‌های حمل‌ونقل و جابه‌جایی است.

اقامتگاه با کیفیت از جمله مواردی است که یک سفر را دلپذیر می‌کند و به‌اصطلاح خستگی را به تن آدم نمی‌گذارد. جزیره‌ی کیش با تنوع اقامتگاه‌ها برای شما گزینه‌های گسترده‌ای فراهم می‌کند. هتل‌های مجلل پنج ستاره‌ی شایگان، کوروش، داریوش، پانوراما کیش، پارمیس، شایان، ویدا و ترنج شامل بسیاری خدمات نظیر سالن‌های بدن‌سازی، بیلیارد، زمین‌های مخصوص ورزش‌هایی نظیر تنیس، برنامه‌های غواصی، بوفه‌ها و رستوران‌های مختلف، اقامت شما را بسیار دلپذیر می‌کنند. معماری بسیاری از این هتل‌ها نظیر هتل داریوش نیز می‌تواند محیطی جذاب برای گشت‌وگذار باشد.

هتل‌های دیگری مانند هتل صدف، پارمیدا، آرامیس، آفتاب شرق، گرند، لوتوس، پانیذ، گلدیس و ققنوس نیز می‌توانند اقامتی به‌یادماندنی را برای شما به ارمغان آورند. البته برای مسافران ماجراجو اقامت در سوئیت‌های شخصی و خانه‌های محلی نیز گزینه‌ای قابل‌تأمل است.

بااین‌همه گاهی اوقات، فراغت بال برای سفر خیلی ناگهانی به وجود می‌آید و باعث می‌شود هماهنگی برنامه‌ها دشوار به نظر برسد؛ اما نگران نباشید؛ تور کیش ارزان دقیقه 90 از اهواز امید پرواز در خدمت شماست! این تور شاید ارزانترین تور کیش از اهواز باشد که شما می‌توانید خیلی سریع به آن دسترسی پیدا کنید. آن هم تنها با چند کلیک!

تور اصفهان از اهواز

شاید بارها شنیده باشید که می‌گویند: اصفهون، نصف جهون! و با شنیدن این جمله بار‌ها قصد سفر به شهر زیبای اصفهان را کرده باشید. شما این بار با امید پرواز به آرزوی دیرینه خود، در بهترین کیفیت ممکن می‌رسید.

شهر اصفهان به دلیل غنای تاریخی و فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری، امروزه موردتوجه گردشگران ایرانی و خارجی قرار گرفته است و این شهر به‌اندازه‌ای حیرت‌آور و زیباست که با یک‌بار سفر کردن نمی‌توان از تمام زیبایی‌های این شهر بهره برد و باید بارها و بارها از این نصف جهانِ شگفت‌آور، بازدید کرد.

اصفهان سومین شهر پرجمعیت و تاریخی در مرکز ایران است که یک‌صد و شصت و پنجمین شهر پرجمعیت جهان و نهمین شهر پرجمعیت باختر آسیا نیز محسوب می‌شود. همچنین کلان‌شهر اصفهان، هجدهمین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است.

شهر اصفهان در طول تاریخ چندین بار پایتخت سلسله‌های مختلف بوده است و به همین دلیل سرشار از آثار تاریخی می‌باشد که بسیاری از آن‌ها به‌عنوان میراث تاریخی در سازمان یونسکو به ثبت رسیده‌اند. این شهر در آذر ۱۳۹۴ (دسامبر ۲۰۱۵) به‌عنوان نخستین شهرهای ایران، به شبکه شهرهای خلاق جهان زیر نظر یونسکو پیوست. بر اساس استانداردهای یونسکو، شهر خلاق، شهری است که از نوآوری و توانمندی‌های شهروندان در توسعه پایدار شهری بهره می‌برد.

جالب است بدانید که سطح اصفهان از سطح عمومی دریاها حدود ۱۵۷۰ متر ارتفاع دارد و در قسمت شمالی و شرقی به کویر محدود می‌شود و در قسمت غربی و جنوبی نیز به رشته‌کوه‌های زاگرس منتهی می‌شود.

آب‌وهوای اصفهان به‌طورکلی معتدل و خشک است و حداکثر درجه حرارت در تابستان ۳۹ درجه سانتی‌گراد و در زمستان دمای هوا به ۱۸- می‌رسد.

قبل از سفر با امید پرواز از اهواز به اصفهان، بهتر است با جاذبه‌های گردشگری این نصف جهان زیبا، آشنا شویم.

خیل عظیمی از مردم، اصفهان را با زاینده‌رود می‌شناسند. درواقع اصفهان در منطقه‌ای در دامنه کوه‌های زاگرس و در کنار زاینده‌رود قرار گرفته که از کوه‌های زاگرس ایران در استان چهارمحال و بختیاری سرچشمه می‌گیرد و به باتلاق گاوخونی می‌ریزد. زاینده‌رود بزرگ‌ترین رود فلات مرکزی ایران است که از کوه‌های زاگرس ایران سرچشمه گرفته و از میان اصفهان می‌گذرد. همچنین جنگل ناژوان از مناطق خوش آب‌وهوای حاشیه زاینده‌رود می‌باشد. وجود آب‌هایی همانند زاینده‌رود که از زردکوه بختیاری سرچشمه گرفته دلیل پیدایش این شهر می‌باشد که در قدیم‌الایام بسیار پر آب بوده و خوشبختانه امسال نیز زاینده‌رود به دلیل باران‌های اخیر، پر آب و جاری است که شما می‌توانید از دیدن این رود زیبا به‌شدت لذت ببرید. سی‌وسه‌پل نیز بر روی زاینده‌رود می‌باشد که با نور و زیبایی و بافت سنتی‌اش شب‌های بی‌نظیری را برای گردشگران به ارمغان آورده است‌. علاوه بر سی‌وسه‌پل شما می‌توانید از پل چوبی، پل شهرستان، پل مارنان، یا پل الله‌وردی خان در اصفهان بازدید کنید.

به علت قدمت اصفهان و وجود اقشار مذهبی دیگر در این شهر، مساجد بسیاری با معماری‌های بی‌نظیر ساخته‌شده است که گنجاندن بازدید از آن‌ها در سفر رویایی‌تان، خالی از لطف نیست‌. مساجدی مثل مسجد جامع کوله پارچه، مسجد علی، مسجد روح‌الله خمینی (ره)، مسجد حکیم، مسجد جامع، مسجد حاج محمد جعفرآباده‌ای، مسجد علیقلی‌آقا، مسجد قطبیه، مسجد آقانور، مسجد در کوشک، مسجد ذکرالله، مسجد مقصودبیک، مسجد ایلچی، مسجد آقا نور، مسجد رکن الملک، مسجد سید، مسجد رحیم خان، مسجد صفا، مسجد ذوالفقار، مسجد شیخ لطف‌الله، مسجد مصری، مسجد ساروتقی، مسجد کمرزرین، مسجد ابوذر، مسجد لنبان، مسجد المهدی، مسجد سیدالعراقین که از شاهکارهای معماری بافت قدیمی اصفهان به شمار می‌روند.

در کنار مساجد، به علت وجود اقلیت‌های مذهبی دیگر در این شهر می‌توانید به خانقاه‌ها، کلیساها، کنیسه‌ها و گورستان‌های تاریخی بروید و از دیدن این تفاوت معماری شگرف در ابنیه تاریخی اصفهان هیجان‌زده شوید.

در بین این جاذبه‌ها، اصفهان به جهت داشتن موزه‌های مختلف و باارزش هم مشهور است که از آن میان می‌توان به موزه‌های زیر اشاره کرد:

گنجینه هنرهای تزئینی و هنرهای معاصر، موزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، کاخ‌موزه چهل‌ستون، موزه کلیسای وانک، موزه تاریخ طبیعی، موزه علوم و فنون آموزش‌وپرورش، موزه حمام علی قلی آقا، موزه آب، موزه شهدا، گنجینه سنگ‌نوشته‌های تخت فولاد، باغ‌موزه پروانه‌ها.

به‌اضافه‌ی این نوع از موزه‌ها، به علت وجود بافت قدیمی و معماری خاص و شگفت‌انگیز شهر اصفهان، خانه‌های قدیمی بسیاری در این شهر وجود دارد که برخی از این خانه‌ها امروزه توسط میراث فرهنگی بازسازی‌شده و به‌صورت موزه درآمده است. همچنین برخی از این سراهای قدیمی با تغییر کاربری در حال استفاده می‌باشد که شما مسافران عزیز می‌توانید از این مکان‌ها هم دیدن فرمایید؛ مثلاً تالار تیموری (موزه تاریخ ملی) به‌عنوان موزه تاریخ ملی، توحیدخانه به‌عنوان دانشکده معماری دانشگاه هنر اصفهان و عمارت رکیب خانه به‌عنوان موزه هنرهای معاصر اصفهان مورد استفاده و بهره‌برداری است. خانه‌های حاج رسولی‌ها، شیخ‌الاسلام، خانه مشروطه، حاج مصورالملکی، یداللهی، عاصمی اصفهانی، قدسی، خانه نیلفروشان، مجتهدزاده، حقیقی، داوید (داود)، سوکیاس، مارتا پیترز، پطروس، سرتیپی، منعمیان، وثیق انصاری، بهشتیان، اعلم و قزوینی‌ها از خانه‌های قدیمی و دیدنی اصفهان می‌باشد.

یکی از مکان‌های موردتوجه برای گردشگران به‌ویژه خانم‌های گردشگر، بازدید از بازارهای پررنگ و لعاب هر شهر است. اصفهان هم از این قاعده مستثنا نیست. شما می‌توانید با مراجعه به بازارهای مختلف اصفهان علاوه بر خرید یک یادگاری کوچک برای ثبت شیرینی این سفر، در جریان فرهنگ غنی اصفهان هم قرار بگیرید ‌.

بازار اصفهان، بازار قیصریه، بازار شاهی، بازار بیدآباد، بازار ریسمان، بازار غاز و بازارهای اطراف میدان نقش‌جهان شامل بازار مسگرها، بازار هنر، بازار ترکش‌دوزها، بازار کلاهدوزها، بازار لواف‌ها و بازار آهنگرها بخشی از مجموعه بازارهای این شهر می‌باشد.

هتل‌هایی با تمام تجهیزات رفاهی برای اقامت گردشگران داخلی و خارجی در اصفهان وجود دارد که شما عزیزان می‌توانید با اسامی آن‌ها آشنا شوید. از جمله هتل عباسی، هتل پارسیان کوثر، هتل پارسیان عالی‌قاپو، هتل آسمان اصفهان، هتل پیروزی، هتل سفیر، هتل خواجو، اقامتگاه سنتی کریاس، هتل ابن سینا، هتل سنتی طلوع خورشید، هتل زهره و اقامتگاه سنتی کشیش اصفهان.

اگر به دنبال ارزان ترین تور برای سفری بکر و به‌یادماندنی می‌گردید، ما تور اصفهان از اهواز امید پرواز را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

تیم امید پرواز با مناسب‌ترین قیمت، شما را در سفر اصفهان از اهواز همراهی می‌کند تا سفر خوبی را داشته باشید.

تور شیراز از اهواز

استان فارس با جاذبه‌های گردشگری فراوان از مقاصد محبوب گردشگران داخلی محسوب می‌شود. شهر شیراز با قدمت تاریخی و موقعیتی که دارد بارها پایتخت حکومت ایرانیان بوده و هنوز ستون‌های تخت جمشید عظمت و شکوه تمدن اصیل ایرانی را به گردشگران نشان می‌دهند. مهمان‌نوازی مردم شیراز زبانزد گردشگران داخلی و خارجی است، مردمانی مهربان و آرام که با روی باز همیشه پذیرای مهمان‌های این شهر بوده‌اند. شهر شیراز جایگاه مشاهیر بزرگی همچون حافظ شیرازی، سعدی شیرازی، ملاصدرا، سیمین دانشور، کریم‌خان زند قطب‌الدین شیرازی و بسیاری دیگر از شاعران، عارفان و دانشمندان بوده است، ازاین‌رو اگر آن را شهر شعر و ادب و عشق بخوانیم اغراق نکردیم.

سفر به شیراز امروزه آن‌قدر طرفدار پیدا کرده است که در کوچه و محله‌های قدیمی آن‌که قدم می‌زنید می‌توانید گردشگران ایرانی و توریست‌های خارجی را به‌وفور ببینید. این شهر درگذشته نیز میزبان سالانه‌ی سفیران ساتراپ های هخامنشی بوده است که برای ادای احترام به پادشاهان هخامنشی به شیراز می‌آمدند و تصاویر و آثار آن را می‌توان در نقوش برجسته تخت جمشید دید، این شهر چه در گذشته چه اکنون مهمان‌نوازی خود را ثابت کرده است. گردشگران بسیاری با تورهای زمینی و هوایی به این شهر سفر می‌کنند. تور مسافرتی از اهواز به شیراز که یک تور شیراز گردی محسوب می‌شود یکی از راه‌های سفر ارزان برای مردم اهواز است و باید این را در نظر گرفت که شما تنها با حدود 45 دقیقه پرواز، بسته به شرایط آب و هوایی می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری شیراز لذت ببرید. مسیر زمینی آن 7 ساعت است که نسبت به مسیر هوایی بسیار طولانی‌تر خواهد بود. تور از اهواز به شیراز برای شما به‌صرفه و مناسب تمام می‌شود شما با این تور می‌توانید سفری هوایی و کوتاه داشته باشید و هتل‌های موردنظر خود را با قیمتی مناسب رزرو کنید و از آثار و مکان‌های دیدنی آن به‌راحتی دیدن کنید. بهترین فصل برای سفر به شیراز بهار است؛ زیرا در اواخر فروردین تا اواسط اردیبهشت گل‌های بهارنارنج با گلبرگ‌های سفید بوی بسیار روح‌نوازی را در هوای شهر پخش می‌کنند جوری که انگار بوی بهشت از این شهر می‌آید.

قیمت تور شیراز از اهواز برای ساکنین خطه‌ی جنوب مناسب است زیرا با پکیج تور شیراز از اهواز با بهترین قیمت‌های ممکن سفر خواهید کرد. ساکنان اهواز به دلیل هوای گرم جنوب و شغل‌های سخت صنعتی در تابستان نیز شیراز را مقصد سفر برای خود و خانواده در نظر می‌گیرند. اگر در تابستان به شیراز سری زدید حتماً طعم فالوده شیرازی را بچشید، این دسر خوشمزه در زادگاه خود طعم دیگری برایتان خواهد داشت آن هم وقتی در کنار مکان‌های سنتی این شهر مانند بازار وکیل باشید. قیمت تور هوایی شیراز از اهواز به کلاس پروازی و ایرلاین انتخابی شما بستگی دارد اما با تور هوایی امید پرواز شما می‌توانید با بلیط چارتر و لحظه آخری بسیار ارزان‌تر سفر کنید. بودن در کنار خانواده و یا دوستان در سفری جذاب به شهر شیراز، مهد تمدن و فرهنگ ایران را با تور مسافرتی از اهواز به شیراز امید پرواز تجربه کنید.

استان فارس دو اثر مهم جهانی را در خود جای داده است که سبب شده توریست‌های بسیاری از سراسر دنیا با نژادهای مختلف برای دیدن آن‌ها به شیراز بیایند. حتماً شما هم در سفرتان به این دو مکان زیبا سری بزنید. این دو اثر با فاصله‌ی نسبتاً کمی از شهر شیراز قرار دارند، در پس هرکدام از این آثار داستان‌ها و روایات پر غروری نهفته است که بیان‌کننده‌ی شکوه و عظمت آن‌ها در زمان خود هستند. یکی از این آثار تخت جمشید است که آن را با نام‌های پارسه و پرسپولیس نیز می‌شناسیم. تخت جمشید پایتخت تشریفاتی و آیینی هخامنشیان بود که به دستور داریوش بزرگ بنا گردید و حدود 2500 سال قدمت دارد. این سازه نشان‌دهنده‌ی معماری پیشرفته در آن زمان است و سنگ‌نبشته‌ها و مجسمه‌های آن هرکدام روایت کننده‌ی داستانی در دل خود هستند. دومین اثر جهانی شیراز پاسارگاد است که نمونه‌ای از هنر و معماری سلطنتی ایرانیان در زمان هخامنشیان به شمار می‌رود. پاسارگاد اولین پایتخت امپراتوری هخامنشی بود. از مهم‌ترین قسمت‌های آن مقبره کورش بزرگ است که تقریباً سالم مانده است، همچنین مقبره کمبوجیه، کاخ بار عام، کاروانسرای مظفری، تل تخت و کاخ بار اختصاصی جزو آثار باستانی بجا مانده در پاسارگاد هستند. بازدید این دو مکان معمولاً در برنامه‌ی اکثر تور‌ها گنجانده شده است.

هزینه تور شیراز از اهواز

شیراز بااین‌همه جاذبه و آثار دیدنی و باغ‌های زیبا مقصدی بسیار ارزان است زیرا نسبت به هزینه‌ای که می‌کنید آثار و اماکن دیدنی زیادی را در کنار هم برای لذت بردن شما از سفر دارد؛ و با یک تیر چند نشان می‌زنید. هتل‌های مجهز و بزرگ، جاذبه‌های گردشگری تاریخی، باغ‌های زیبا و تاریخی ازجمله باغ ارم، باغ جهان‌نما، باغ دلگشا، باغ عفیف‌آباد، نارنجستان قوام، ارگ کریم‌خانی و همچنین جاذبه‌های گردشگری مذهبی شیراز مانند آرامگاه شاه‌چراغ، برادر بزرگوار امام رضا (ع) و مسجد نصیر الملک شیراز که عبور نور خورشید از شیشه‌های رنگی شبستان این مسجد فضایی رویایی و زیبا برای گردشگران و به‌ویژه عکاسان هنری پدید آورده که این مکان را منحصربه‌فرد و تکرار نشدنی کرده است. عکاسی در این محیط پر از رنگ و انرژی و شگفت‌انگیز را از دست ندهید و همه‌ی این جذابیت‌ها در کنار هم جمع شده تا شما سفری خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید. پس تردید نکنید و تور شیراز را با هزینه‌ای مناسب رزرو کنید.

تور هوایی شیراز از اهواز بهترین انتخاب برای مردمان جنوب است تا در کمترین زمان بیشترین استفاده را ببرند و با پروازی کوتاه سفری پر از رنگ و تمدن و شعر و زیبایی برای خود رقم بزنند. از قول حافظ شیرازی: خوشا شیراز و وضع بی‌مثالش...

هم‌اکنون با تور مسافرتی اهواز به شیراز سفری بی‌مثال را تجربه کنید، تنها چند کلیک لازم است تا همه‌ی این زیبایی‌ها را از نزدیک ببینید، پس معطل نکنید و هرچه زودتر سری به شیراز بزنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها