تور آنتالیا: شهر آنتالیا (Antalya) یکی از ده شهر مهم و پرجمعیت ترکیه است.
کد خبر: ۱۲۴۰۵۴۶
تور آنتالیا از تهران

این شهر ترکیبی از سنت و مدرنیته را در دل خود جای داده است. شهری که در جنوب غربی ترکیه و حاشیه‌ی دریای مدیترانه، با نمایی ساحلی و صخره‌ای، جاذبه‌های فراوانی را به عرصه‌ی تماشا گذاشته است.

آنتالیا در دره‌ای ساحلی قرار دارد و توسط کوه‌های توروس احاطه‌شده است بنابراین موقعیت آن به‌گونه‌ای است که بیشتر اوقات می‌توان از تفریحات آبی اعم از شنا و آب‌تنی، قایقرانی، اسکی روی آب، پاراسل و موج‌سواری و ... استفاده کرد. با خرید تور آنتالیا می‌توان رستوران‌های مختلف با غذاهای جدید و لذیذ، هتل‌های لوکس با بهترین امکانات رفاهی، مراکز خرید و فروشگاه‌های متنوع را تجربه کرد البته این شهر جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، تفریحی و گردشگری فراوانی همچون موزه آنتالیا، شهر باستانی آسپندوس، شهر باستانی ترمسوس، شهر باستانی المپیوس، برج ساعت، پارک فرهنگی آتاتورک، آبشارهای دودن، تله کابین آنتالیا و... را نیز داراست که سبب می‌شود هرساله تعداد زیادی از افراد تور آنتالیا را برای تفریح و استراحت خود برگزینند. علاوه بر این‌ها با تور آنتالیا می‌توان آب‌وهوای مدیترانه‌ای را احساس کرد. این شهر به دلیل قرار گرفتن در مجاورت دریای مدیترانه، در فصل تابستان آب‌وهوای گرم و خشک و در فصل زمستان آب‌وهوای معتدل و بارانی دارد؛ بنابراین با خرید تور آنتالیا می‌توان از تفریح و سفر لذت برد.

تور ترکیه آنتالیا

آنتالیا به‌عنوان پایتخت گردشگری ترکیه شناخته می‌شود؛ بنابراین بدیهی است که تور ترکیه آنتالیا یکی از پرفروش‌ترین تورهای ترکیه باشد. با خرید تور ترکیه آنتالیا می‌توان از سه منطقه‌ی بلک (بخش شرقی)، منطقه‌ی کنیالیتی (بخش مرکزی) و منطقه‌ی کِمِر (بخش غربی) دیدن کرد.

افراد به دلایل گوناگونی تور ترکیه آنتالیا را انتخاب می‌کنند که ما در اینجا به تعدادی از این دلایل اشاره می‌کنیم:

1. مراکز خرید آنتالیا: آنتالیا مراکز خرید و بازارچه‌های بزرگ و متنوعی دارد. مرکز خرید تراسیتی آنتالیا یکی از مراکز باشکوه برای خرید سوغاتی در تور ترکیه آنتالیا است. مرکز خرید مارک که دارای قیمت‌های مناسب برای خرید در تور ترکیه آنتالیا است. مرکز خرید دپو که مرکزی برای خریدهای اوت لت در آنتالیا است.

2. پارک‌های آبی آنتالیا: پارک‌های آبی معروف آنتالیا عبارت‌اند از؛

پارک آبی آکوالند آنتالیا که بزرگ‌ترین پارک آبی آنتالیاست. پارک آبی دیدمان که در منطقه‌ی لارا قرار دارد و یکی از محبوب‌ترین پارک‌های آبی با انواع وسیله‌ی بازی برای تمام سنین است. پارک آبی ریکسوس پرمیوم تروی که در منطقه‌ی بلک دارای سرسره، آبشار، وسایل بازی و سرزمین دلفین‌هاست.

3. سواحل آنتالیا: ساحل لارا بزرگ‌ترین ساحل شنی آنتالیاست که دارای زمین فوتبال، پارک عجایب، ورزش‌های آبی، اسکیت و... است. ساحل کنیالیتی نیز یکی از ساحل‌های نزدیک به مرکز شهر آنتالیاست که دارای امکاناتی همچون پینت بال، اسب‌سواری، بازی‌های آبی و گلف و... برای گردشگران تور ترکیه آنتالیا است. ساحل کِمِر، ساحلی سنگریزه‌ای است که امکاناتی همچون رستوران‌ها مختلف، تفریحات آبی و... را داراست.

4. تورهای تفریحی آنتالیا: با سفر به تور ترکیه آنتالیا می‌توان از تورهایی همچون تور کشتی آنتالیا، چتربازی در آنتالیا، تور غواصی و تور رفتینگ آنتالیا لذت برد.

تورهای آنتالیا

تورهای آنتالیا مدت‌زمان‌های متفاوتی دارند. کمترین زمان برای اقامت تورهای آنتالیا در این شهر، حدود 3 شب است. اغلب تورهای آنتالیا 6 شب در این شهر اقامت دارند؛ اما در صورت تمایل می‌توان مدت‌زمان بیشتری را در تور مسافرتی آنتالیا سپری کرد.

با رزرو تور آنتالیا حجم زیادی از دغدغه‌های شما کاسته خواهد شد. تورهای آنتالیا خدماتی همچون هتل مناسب، سه وعده‌ی غذایی و نوشیدنی، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و راهنمای تور فارسی‌زبان در اختیار مسافران قرار می‌دهند. البته خدمات تورهای مسافرتی آنتالیا متفاوت است که با توجه به این تفاوت‌ها می‌توان بهترین تور آنتالیا را از میان دیگر تورها پیدا کرد.

تور هوایی آنتالیا

اگر صرفه‌جویی در زمان برای شما اهمیت دارد؛ بهترین گزینه سفر هوایی به آنتالیاست. با رزرو تور هوایی آنتالیا، پرواز تور مسافرتی آنتالیا از تهران، کمتر از سه ساعت طول خواهد کشید. معمولاً دو سری پرواز از ایران به آنتالیا صورت می‌گیرد: پروازهای ایرانی و پروازهای ترک.

قیمت تور آنتالیا از تهران با پروازهای ایرانی مناسب هستند اما به دلایلی در فرودگاه آنتالیا فرود نمی‌آیند. پروازهای ایرانی تور هوایی آنتالیا در فرودگاه اسپارتا فرود می‌آیند. پس از فرود هواپیما، مسافران با اتوبوس یا ون‌های توریستی پس از حدود سه یا چهار ساعت به هتل خارجی موردنظر خواهند رسید.

پروازهای ترک از پروازهای ایرانی قیمت بالاتری دارند اما دقیقاً در فرودگاه آنتالیا فرود می‌آیند که به مرکز شهر آنتالیا نزدیک است. فرودگاه بین‌المللی آنتالیا یکی از مهم‌ترین فرودگاه‌های مجهز و استاندارد اروپاست که سالانه پذیرای میلیون‌ها مسافر تور هوایی آنتالیا است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها