قاره اروپا با وسعت کم اما سر سبز از اولین مقاصد گردشگران داخلی و خارجی است. بیشتر مسافران تمایل دارند برای یک بار هم که شده به یک یا چند کشور اروپایی سفر کنند.
کد خبر: ۱۲۴۰۴۵۶
تا به حال به اروپا سفر کرده‌اید؟ از چند کشور بازدید کرده‌اید؟ کدامیک از کشورها بیشتر توجه‌تان را جلب کرده‌اند؟

روزانه شما پیامک‌های تبلیغاتی متفاوتی از آژانس‌های هواپیمایی در خصوص تورهای اروپایی دریافت می‌کنید اما همیشه بیشتر از هر چیزی قیمت تورهای اروپایی ذهنتان را درگیر می‌کند. در این میان عبارت تور ارزان اروپا شما را برای سفر وسوسه می‌کند. پارامترهایی مانند فصل مورد نظر برای سفر، درجه هتل، نوع ایرلاین و... در ارزان تمام شدن یک تور اروپایی تاثیر گذارند. پس همه چیز به خودتان برمی‌گردد که چقدر می‌خواهید برای سفرتان هزینه کنید.

اولین قدم را محکم بر دارید

برای ایرانی‌ها شرط سفر به کشورهای اروپایی داشتن ویزا شینگن است. این ویزا برای 26 کشور حوزه شینگن صادر می‌شوند و شما با دریافت این ویزا می‌توانید به چندین کشور اروپایی بدون دغدغه سفر کنید. پس طبق لیستی که هر سفارتخانه به شما می‌دهد مدارک‌تان را آماده کنید. فرم در خواست ویزا را با دقت و خوانا پر کنید. تمام مدارک شما به دقت بررسی می‌شود پس در ارائه مدارک دقت و حوصله به خرج دهید.

قیمت‌ها را رصد کنید

از آنجایی که قرار نیست برای تور اروپا مقدار کمی هزینه کنید، پیش از خرید از چند آژانس، تور مورد نظرتان را قیمت بگیرید و از خدماتی که قرار است به شما ارائه دهند مطلع شوید. هر تور متناسب با خدماتی که ارائه می‌دهد قیمت گذاری می‌شود. در بسیاری اوقات به خیلی ارزان بودن یک تور هم باید شک کرد. قیمت‌های ایرلاین ها با هم متفاوت‌اند. قیمت ایرلاین‌های داخلی که به شهرهایی نظیر پاریس، رم، مادرید، فرانکفورت، کلن و... پرواز مستقیم دارند با ایرلاین‌های خارجی تفاوت دارند. هتل‌های چهار و پنج ستاره گرانتر از هاستل و هتل‌های دو ستاره‌اند. حتی دور و نزدیک بودن هتل از مرکز شهر روی قیمت هتل موثر است. پس دو عامل پرواز و هتل از مهم‌ترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت یک تور هستند. البته که برنامه گشت شهری و ترانسفر هم به قیمت‌ها می‌افزاید.

پیش از سفر از آب و هوا شهر مقصد مطلع شوید

به غیر از تابستان که در بیشتر شهرهای اروپا هوا گرم و آفتابی است در بقیه فصول اطلاع از شرایط جوی روزهای اقامت تا حد زیادی در بستن چمدان به شما کمک می‌کند. نه خیلی کم لباس بردارید نه خیلی زیاد. اگر هوا بارانی و برفی است حتما چتر، دستکش، کلاه و شالگردن بردارید. در بهار هم ممکن است در برخی از شهرها باران بهاری را تجربه کنید پس چتر فراموشتان نشود.

اولین سفر اروپاییتان را با مجارستان آغاز کنید

اگر دغدغه درس و دانشگاه و مدرسه را ندارید و دنبال فرصتی هستید که سفر اروپایی شما ارزانتر تمام شود و به جیبتان هم زیاد فشار نیاید بین ماه‌های دسامبر تا فوریه برای تور مجارستان ارزان اقدام کنید. شاهد تصویری برفی از شهر بوداپست پایتخت مجارستان خواهید بود. اگر هم که خودتان را به کریسمس برسانید که عالی می‌شود. حال و هوای این شهر در ایام کریسمس مثال زدنی است.

برای اروپا گردی وقت بگذارید

فکر می‌کنید چند روز زمان برای تور اروپا کافیست؟ یک هفته، ده روز، یک ماه و...

مسلما هرچه بیشتر بهتر! دو هفته تعطیلات نوروز طلایی‌ترین فرصت برای بسیاری از کارمندان و افراد شاغل برای سفر است. فقط کافیست مقصد اروپایی خود را انتخاب کنید. البته که از چند ماه قبل باید به فکر باشید زیرا پروسه اخذ ویزا زمان بر است. اما اگر به موقع اقدام کنید تور اروپا نوروز 99 رویایی‌ترین سفر شما خواهد بود. دو شهر پاریس و بوداپست پیشنهاد ما به شما برای تور اروپا نوروز 99 است. البته که تورهای ترکیبی اروپا ژیوار بسیاری از شهرهای اروپایی را شامل می‌شود. شما فقط کافیست انتخاب کنید، خلق بهترین لحظه هایتان با ما.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها