هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران ؛

صدر آبی می شود؟

هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از فردا آغاز می شود.
کد خبر: ۱۲۴۰۳۵۵
صدر آبی می شود؟

به گزارش جام جم آنلاین ، احتمال دارد در این هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران تغییراتی در رده های ابتدایی صدر جدول به وجود بیاید.

سایپا - فولاد : یک بازی نسبتا کم اهمیت بین تیم های سیزدهم و پنجم جدول. اما نباید فراموش کرد اگر فولاد بازی را ببرد شاید جای پرسپولیس را در رده پنجم بگیرد.

پارس جنوبی جم - ماشین سازی تبریز: یک بازی غیر جذاب دیگر بین دو تیم رده چهاردهمی و نهمی. پارس جنوبی جم از لحاظ مختلف به شدت بحران زده است.

استقلال - شهرخودرو: تیم های رده سوم و دوم لیگ این هفته حساس ترین مسابقه را برگزار می کنند. هر دو تیم به دنبال برد هستند. اگر استقلال ببرد شاید به صدر برسد.

تراکتور - شاهین شهرداری‌بوشهر : تراکتور در رده هشتم برای رسیدن به رتبه های بالاتر دست و پا می زند. به نظر نمی رسد مقابل قعرنشین کنونی لیگ کار مشکلی داشته باشد.

گل گهرسیرجان - نفت مسجدسلیمان: تیم رده پانزدهمی گل گهر باید مقابل نفت آماده قرار بگیرد که اکنون در رتبه هفتم قرار دارد.

نساجی مازندران - سپاهان: سپاهان صدرنشین است و می خواهد صدرنشین باقی بماند و برای این کار باید از سد نساجی رده دوازدهمی بگذرد. سپاهان کار مشکلی مقابل هواداران پرشور این تیم دارد.

صنعت نفت آبادان - پیکان: تقابلی بین تیم های رده هفتمی و دهمی. صنعت نفت اگر بازی را ببرد و اگر از آن طرف پرسپولیس و فولاد ببازند شاید تا رده چهارم هم برسد.

ذوب آهن - پرسپولیس: دیگر بازی حساس هفته. ذوب آهن برای فرار از رده یازدهم تلاش می کند و پرسپولیس در رده چهارم به فکر صعود به رتبه های بالاتر است.

برنامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران:

چهارشنبه 13 آذر 1398
سایپا - فولاد 15:15
پارس جنوبی جم - ماشین‌سازی‌تبریز 16:30
پنجشنبه 14 آذر 1398
استقلال - شهر خودرو 15:00
تراکتور - شاهین شهرداری‌بوشهر 15:30
گل گهرسیرجان - نفت‌ مسجدسلیمان 16:00
نساجی مازندران - سپاهان 16:00
صنعت نفت آبادان - پیکان 16:30
ذوب آهن - پرسپولیس 17:30

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها