مجرم سابقه‌دار که به خاطر طلب سه میلیون تومانی، دوستش را کشته و جسدش را در باغچه خانه دفن کرده بود، پس از شش ماه لب به اعتراف باز کرد. ط
کد خبر: ۱۲۴۰۲۷۶

مجرم سابقه‌دار که به خاطر طلب سه میلیون تومانی، دوستش را کشته و جسدش را در باغچه خانه دفن کرده بود، پس از شش ماه لب به اعتراف باز کرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از 23شهریور امسال و با گزارش ناپدید شدن مردی 68 ساله به نام داوود در دستور کار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. برادر داوود به کارآگاهان گفت: حدود سه ماه است برادرم به خانه نیامده و به علت اعتیادی که داشت بیشتر اوقات در خودرویش استراحت می‌کرد ولی این اولین باری است که به مدت طولانی از او بی‌خبریم.
در گام نخست، کارآگاهان ردیابی خودروی داوود را در دستور کار قرار دادند و 27 شهریور خودروی او توسط پلیس کاشان به صورت رها شده پیدا شد. در ادامه ردپای یک مجرم سابقه دار به نام مجید 45 ساله و ساکن زنجان در این پرونده کشف شد. ماموران راهی خانه مجید شدند اما او به یکی از شهرهای استان هرمزگان رفته بود. ماموران با دستور قضایی راهی این شهر شده و متهم را در خانه‌ای روستایی شناسایی و چهارم آذر دستگیر کردند.
مجید پس از دستگیری به قتل داوود اعتراف کرد و درباره انگیزه اش گفت: با مقتول از سال‌ها پیش دوست بودم و روز حادثه دو نفری به خانه ما در روستایی حوالی زنجان رفتیم. پس از مصرف مواد مخدر از او خواستم بدهی سه میلیون تومانی‌اش را پرداخت کند. اما داوود شروع به سرو‌صدا و فحاشی کرد و وقتی به خانواده‌ام ناسزا گفت، من عصبانی و با وی درگیر شدم و هنگام درگیری با شئی سنگین که در اتاق بود چند ضربه به سرش زدم و او به زمین افتاد.
بعد از چند لحظه متوجه شدم، مرده است. برای خلاص شدن از دست جسد، تنها فکری که به ذهنم رسید این بود که جسد داوود را در باغچه خانه‌مان دفن کنم. به‌سرعت نقشه خود را عملی کرده و با کندن گودالی به عمق نیم متر جسد داوود را دفن کردم و با خودروی پراید مقتول شبانه راهی کاشان شدم، ولی از ترس شناسایی شدن توسط پلیس، خودرو را در کاشان رها کردم.
پس از اعترافات متهم، کارآگاهان به روستای محل جنایت رفته و جسد مقتول را کشف کرده و به تهران منتقل کردند.
سرهنگ کارآگاه علی گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به اقرار مجید به قتل داوود و کشف جسد مقتول، متهم با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها