زمان ثبت‌نام استان‌های باقیمانده فاز نخست طرح اقدام ملی مسکن از ۱۳ آذر به ۱۶ آذر تغییر کرد.
کد خبر: ۱۲۴۰۲۲۹
زمان ثبت‌ نام فاز نخست طرح ملی مسکن تغییر کرد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن 16 آذر ماه در استان‌های همدان، یزد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و کرمانشاه انجام خواهد شد.

ثبت نام در استان همدان برای ۱۰ شهرستانِ همدان، ملایر، نهاوند، اسدآباد، تویسرکان، بهار، جورقان، کبودرآهنگ، گیان و سرکان انجام می شود.

در استان یزد نیز در ۱۸ شهرستان استان از جمله یزد، میبد، اردکان، بافق، مهریز، احمدآباد، ابرکوه، تفت، نیر، شاهدیه، زارچ، ندوشن، مهردشت، خضرآباد، اشکذر، هرات، مروست و بهاباد، ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن بنا بر ساعت و تاریخ اعلام شده انجام خواهد شد.

ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در استان چهارمحال‌و‌بختیاری نیز در ۱۵ شهرستان استان که شاملِ شهرکرد، بروجن، فرخ‌شهر، فارسان، لردگان، نقنه، بلداچی، هفشجان، کیان، سورشجان، باباحیدر، جونقان، اردل، سامان و بن انجام می‌شود.

در استان خوزستان نیز شهرستان‌های اهواز، ایذه، دزفول، بندرماهشهر، اندیمشک، بهبهان، شوشتر، شوش، سوسنگرد، حمزه، سالند، شهرامام، میانرود، شرافت، شاوور و آغاجاری جزو ۱۵ شهر خوزستان در برنامه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار دارند.

در استان کرمانشاه نیز ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرهایِ کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، کنگاور، سنقر، جوانرود، صحنه، قصرشیرین، گیلانغرب، تازه‌آباد، پاوه و روانسر طی ۳ روز از ۱۶ آذرماه انجام می‌شود.

پروانه اصلانی سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در حالی از تغییر زمان ثبت‌نام استان‌های باقیمانده فاز نخست طرح اقدام ملی از ۱۳ آذر به ۱۶ آذر خبر داده و گفته است که این اقدام برای ایجاد فرصت کافی برای متقاضیان بوده است.

اصلانی می گوید:نظر به ضرورت ایجاد فرصت کافی برای متقاضیان ثبت نام در طرح اقدام ملی، زمان ثبت نام در پنج استانِ همدان، یزد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و کرمانشاه به روز شنبه ۱۶ آذرما ۹۸ تغییر یافته است.

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، ثبت نام طرح اقدام ملی در پنج استان باقیمانده فاز نخست از ساعت ۱۰ صبح شنبه ۱۶ آذر آغاز و در ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۸ آذر به اتمام می رسد.

اصلانی همچنین در نامه ای به حق شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن اعلام این مطلب، نوشت: پیرو نامه شماره ۴۵۰ ، ۱۳۱۶۱۱ مورخ ۹ آذر و نامه شماره ۴۵۰ ، ۱۳۲۲۲۰ مورخ ۱۰ آذر ۹۸ در خصوص ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در پنج استانِ یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و کرمانشاه از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۳ آذر ۹۸، با عنایت به ضرورت ایجاد فرست مناسب و کافی برای متقاضیان ثبت نام در این طرح، خواهشمند است ثبت نام در استان های یادشده بر اساس آخرین ظرفیت های اعلامی توسط استان از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۶ آذر آغاز و در ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۸ آذر پایان یابد.

طرح اقدام ملی مسکن طرحی است که بر اساس آن ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور طی امسال و سال آتی احداث خواهد شد. بر این اساس مقرر است تا ۲۰۰ هزار واحد آن توسط شرکت عمران شهرهای جدید در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد آن توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران در بافت های فرسوده شهرها و ۱۰۰ هزار واحد آن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر احداث شود.

تاکنون ثبت‌نام در استان‌های کرمان، سیستان‌و‌بلوچستان، قم، خراسان‌جنوبی، خراسان‌شمالی، کردستان، کهکیلویه و بویراحمد و گلستان انجام شده و مقرر است به ترتیب در سراسر کشور و در مناطقی که زمین و شرایط برای این اقدام فراهم است ثبت نام انجام شده و کار احداث واحدهای مسکونی آغاز شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها