کد خبر: ۱۲۴۰۰۳۲

#جمعه - ایرانی
مهربانی از گرگان:
از مسؤولان صداوسیما درخواست می‌شود تا برنامه جمعه ایرانی به تهیه کنندگی آقای سعید توکل را که از رادیو ایران پخش می‌شد دوباره به جدول پخش خود بازگرداند.

#تخفیف - کیفیت
رهگو از قزوین:
فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای کالاهای بی‌کیفیت و درجه سوم تخفیفاتی می‌دهند، این درحالی است که کالاهای باکیفیت بدون تخفیف عرضه‌ می‌شود و گاهی با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب.

#بنزین - اختلاس
جودکی از شیراز:
اختلاس و حقوق‌های نجومی بعضی از مسؤولان را باید مردم با پرداخت چند برابری قیمت بنزین بدهند؟ بهتر است دولت ابتدا جلوی این موارد را بگیرد سپس به فکر تامین کسری بودجه خود از جیب مردم بیفتد.

#زباله - شهرداری
غلامی از تهران:
از شهرداری محترم درخواست می‌شود با افرادی که زباله را وسط کوچه و خیابان می‌گذارند و چهره شهر را مخدوش و آلوده می‌کنند برخورد قاطع کند.

#یارانه - بنزین
شیخی از ساری:
بعد از گرانی بنزین اعلام شد نفری 55 هزار تومان از منابع حاصل از گرانی بنزین به مردم پرداخت می‌شود، آیا برای توسعه حمل ونقل عمومی و یارانه کرایه‌ها نیز منابعی تعلق می‌گیرد؟

#خوزستان - هوا
شیخی از خوزستان:
استان خوزستان با وجود ذخایر نفتی وگاز ولی فاقد امکانات و رفاه است و فقط آلودگی هوا، آب و خاک به مردمان این شهر رسیده است.

#نظارت - قیمت
جمعی از شهروندان:
تلویزیون دائما نظارت ماموران تعزیرات را برای مقابله با گرانفروشی نشان می‌دهد، آیا این نظارت ادامه‌دار است و یا بعد از خوابیدن تب گرانی بنزین فروکش می‌کند و در ضمن چرا دولت بعد از گرانی دلار این اقدامات را برای مقابله با گرانفروشی صورت نداد؟

#یارانه - محروم
فرهمند از تبریز:
چرا اقدامی بابت نام نویسی و اختصاص یارانه به افرادی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند و از دریافت یارانه محروم هستند صورت نمی‌گیرد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها