روز تحریریه را هلیاخانم برای بچه‌ها ساخت. روز گذشته به دلیل سوپر آلوده بودن هوای پایتخت، مدارس شهر تعطیل بود. همین هم باعث شد که سرکار خانم مولایی، دست هلیاخانم سوم ابتدایی‌اش را بگیرد و به تحریریه بیاورد و مایه سرگرمی مشتی جماعت خبرنگار را فراهم آورد.
کد خبر: ۱۲۴۰۰۱۴

راستش را بخواهید ما یکجورهایی از خودمان شرمنده شدیم. مثلا تصور بفرمایید یک دختربچه 9 ساله در پاسخ به این سوال که چرا همه عین هم نیستند، جواب بدهد: «اگر همه شبیه هم بودند که دیگر رقابتی شکل نمی‌گرفت!» این طرف هم همان مشتی خبرنگار که در حال گریبان دریدن و رو به خیابان و در ادامه به بیابان دویدن باشند. حالا ما بیشتر از این روضه را باز نمی‌کنیم تا این که شما را در شرمنده شدن با خودمان شریک نکنیم و در این روزهای سرد و خاکستری پاییزی بیش از این به خودتان فحش ندهید!
و اما بعد... مدادهای پارس‌مداد را دیده‌اید؟ عارضیم به حضور شما که زینب مرتضایی‌فرد امروز رفته سراغ مدیر این شرکت و حسابی در این اوضاع قمر در عقرب اقتصادی با او به گپ و گفت نشسته. از این‌که توی این وضعیت چه می‌کنند و اوضاع دخل و خرجشان در چه حال است تا این‌که خط تولید محصولاتشان چه حال و روزی را طی می‌کند و اوضاع بر وفق مراد هست یا نه و این صحبت‌ها. آقای مدیرعامل هم انگاری که دل پری داشته باشد حسابی نشسته به درددل و حرف‌هایی زده که برق از کله هر کسی می‌پراند. این شما و این حرف‌های یکی از تولیدکنندگان صنایع فرهنگی ایرانی که در همین صفحه منتشر شده و احتمالا کام‌‍ شما را هم مثل ما تلخ خواهد کرد.
در صفحه 10 هم بچه‌ها رفته‌اند سراغ یک موضوع خوشمزه. قضیه از این قرار است که جناب محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در روز جمعه گذشته یک اقدام جالب داشته و در افتتاحیه یک نمایشگاه نقاشی حضور داشته. حالا کجای این قضیه جالب است را ورق بزنید و بروید صفحه 10 ببینید بچه‌ها از این موضوع چه دشت کرده‌اند.
در صفحه سینما هم بچه‌های سینما رفته‌اند سراغ اکران فیلم «بیست و سه نفر» که در جشنواره فیلم فجر سال گذشته جایزه بخش نگاه ملی را از آن خود کرد. حالا قرار است به‌زودی و از همین سیزدهم آذر روی پرده سینماها برود.
در نهایت هم در صفحه 12 کیکاووس زیاری مانند همه یکشنبه‌ها و چهار‌شنبه‌ها با صفحه سینمای جهان به صفحات فرهنگی آمده. زیاری در صفحه امروز خود سراغ بتمن و سوپرمن رفته و درباره ماجرا‌جویی‌های تازه او روی پرده سینما حرف زده. این شما و این صفحه سینمای جهان زیاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها