با رسیدن به هفته‌های پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تکلیف تیم‌های صعود کرده به مرحله حذفی و تیم‌های راه یافته به لیگ اروپا مشخص می‌شود. امشب در پنجمین هفته این مسابقات، تیم‌های حاضر در چهار گروه اول به مصاف هم می‌روند. یکی از جذاب‌ترین بازی‌های امشب مربوط به گروه A است که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود و رئال مادرید میزبان پاری‌سن ژرمن است.
کد خبر: ۱۲۳۹۲۳۳


رئال مادرید که از چهار بازی گذشته خود 7 امتیاز به‌دست آورده و مقابل تیمی قرار می‌گیرد که از بازی‌های قبلی خود 12 امتیاز ممکن را به دست آورده است. تیم زیدان گرچه می‌داند شانس چندانی برای صعود به‌عنوان تیم اول ندارد، اما می‌خواهد با پیروزی در بازی امشب شکست دور رفت را جبران کند. این تیم در اولین بازی این فصل در پاریس به میدان رفت و بازی را با شکست 3 بر صفر به پایان رساند. این بازی دهمین تقابل دو تیم در رقابت‌های اروپایی به حساب می‌آید. در 9 بازی قبلی، سهم پیروزی رئالی‌ها 4 و سهم تیم پاریسی سه پیروزی بوده است.
دیگر بازی مهم امشب، در گروه D برگزار می‌شود که یوونتوس از اتلتیکو مادرید پذیرایی می‌کند. یکی از دلایل حساسیت این بازی به دلیل جایگاه این دو تیم در گروه D است. یووه با 10 امتیاز در صدر این گروه قرار دارد، اما مقابل تیمی قرار می‌گیرد که 7 امتیاز دارد و قطعا با هدف پیروزی وارد ورزشگاه تورین می‌شود. در طرف دیگر، شاگردان مائوریتسیو ساری در صورت کسب تنها یک تساوی می‌توانند صعود خود به عنوان تیم اول را قطعی کنند. این ششمین تقابل دو تیم است که در 5 بازی قبلی دو بار اتلتیکو و یک بار یووه پیروز شده است. از سوی دیگر، بازی امشب یادآور بازی فصل گذشته در مرحله حذفی است که کریس رونالدو با هت‌تریک توانست تیم دیگو سیمئونه را حذف کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها