مرد مسلح که با حمله به قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران دو برادر را زخمی و برادر دیگر‌شان را کشته بود، بعد از 14 ماه فرار در آنکارا بازداشت شد.
کد خبر: ۱۲۳۹۱۷۵

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت ۲۲ و ۲۵ دقیقه شامگاه 31 مهر سال گذشته، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران در تماس ماموران کلانتری ابوذر در جریان تیراندازی مرگباری در یک قهوه‌خانه در محله فلاح قرار گرفتند. همزمان با حضور ماموران در محل تیراندازی مشخص شد، مرد 57 ساله همراه دو برادر 37 و 42 ساله‌اش هدف شلیک گلوله قرار گرفته و زخمی و به بیمارستان منتقل شدند که برادر بزرگ‌تر به دلیل شدت خونریزی فوت کرد.
همچنین تحقیقات محلی و بازبینی دوربین‌های مداربسته قهوه‌خانه و اطراف آنجا نشان داد، مرد ۲۷ ساله‌ای که راننده پژو ۲۰۶ بود و سلاح کلت به دست داشته مقابل قهوه‌خانه توقف کرده و به سمت حاضران در قهوه‌خانه شلیک کرده و باعث مرگ یکی از آن سه برادر و زخمی شدن دو نفر دیگر شده است. کارآگاهان در ادامه دریافتند، ساعاتی پیش از جنایت، مقتول و همسرش با عامل جنایت درگیری لفظی داشتند.
پس از این درگیری دوستان و اقوام قاتل فراری وارد پیج شخصی مقتول در اینستاگرام شده و شروع به تهدید و رجزخوانی کردند. آنها تهدید کرده سرانجام او را تنها گیر آورده و انتقام می‌گیرند. ماجرا ادامه داشت تا این‌که شب جنایت آن مرد کلت به دست وارد شده و این جنایت را رقم زده است.
همزمان با شناسایی هویت متهم به قتل فراری معلوم شد او مخفیانه کشور را ترک کرده است. جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌که دو روز پیش، پلیس بین‌الملل ایران به سرنخ‌هایی دست یافت که نشان می‌داد یک تبعه ایرانی در زندان کشور ترکیه بازداشت شده که شباهت بسیاری به مردی دارد که پلیس بین‌الملل ایران برای دستگیری او به اتهام قتل عمد در پایتخت جست‌وجو می‌کرده است. این تبعه ایرانی در جریان تعقیب و گریز پلیس ترکیه در شهر آنکارا بازداشت و از خودرویش چهار کیلو تریاک کشف شده است.
زمانی که تصویروی در اختیار پلیس بین‌الملل ایران قرار گرفت، ماموران پی بردند او همان فردی بوده که در قهوه‌خانه تیراندازی کرده است. با تایید هویت او قرار شد با هماهنگی پلیس بین‌الملل، پلیس ترکیه این متهم به قتل فراری را برای تحقیقات و محاکمه به کشور ایران برگرداند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها