سیاست انصاری‌فرد در بازی با تیم‌های بزرگ اروپایی

برای باشگاه پول درمی‌آوریم

محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل قرمزها در تلاش است تا بتواند یک تیم بزرگ را برای انجام بازی دوستانه با ایران به کشور بیاورد. او در این باره می‌گوید: «در تلاش هستیم بتوانیم در تعطیلات نیم‌فصل یا در تابستان سال آینده یک بازی دوستانه با تیمی بزرگ از اروپا داشته باشیم و در این مخصوص به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.»
کد خبر: ۱۲۳۸۶۷۰

انصاری‌فرد در گذشته در این زمینه تجربه موفقی داشت. در سال 2006 و بعد از جام جهانی آلمان، او موفق شد تیم پرستاره بایرن‌مونیخ را برای بازی دوستانه به ایران بیاورد. در آن مسابقه احمدرضا عابدزاده هم به میدان رفت تا از آن به عنوان بازی خداحافظی احمدرضا عابدزاده یاد شود. استقبال طرفداران پرسپولیس از بازی با بایرن مونیخ بسیار خوب بود و در کل باشگاه توانست درآمد خوبی از این مسابقه کسب کند. حق پخش مسابقه را هم شبکه ZDF آلمان خرید تا پرسپولیس بتواند از آن بابت هم کسب درآمد کند.
این بار هم انصاری‌فرد در تلاش است تا باشگاه بزرگ دیگری را به ایران بیاورد. او در این باره به روزنامه جام‌جم می‌گوید: «یکی از راه‌های درآمدزایی برای فوتبال همین انجام بازی‌های دوستانه است. هر ساله تیم‌های زیادی با هم بازی می‌کنند و به درآمدهای خوبی می‌رسند. یکی از اهداف ما هم در پرسپولیس همین خواهد بود. ان‌شاءا... برای باشگاه پول درمی‌آوریم.» مکاتبات قرمزها در این زمینه آغاز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها