بدرقه باشکوه شهدای مدافع وطن توسط مردم

به این عکس‌ها خیر ه شو...

دیروز و امروز پیکر پاک شهدای امنیت بر دستان مردم همیشه در صحنه تا معراج شهدا تشییع شد. بعد از وقوع اغتشاشات اخیر و میدانداری عناصر نفوذی و اشرار که زمینه را برای موج‌سواری بر نارضایتی بخشی از مردم مناسب دیدند تعدادی از مدافعان امنیت کشور به دست اراذل و اوباش به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۱۲۳۸۴۲۶

ملارد، شهریار، شوش و کرمانشاه میزبان لاله‌های پرپر‌شده‌ای بود که جز حفاظت از جان و مال و ناموس ملت نیت دیگری نداشتند.
شهیدی در راه صیانت از امنیت
دیروز تشییع پیکر پاک شهید مرتضی ابراهیمی و بسیجی شهید مصطفی رضایی که در راستای صیانت از امنیت مردم استان تهران به دست غارتگران بیت‌المال به فیض شهادت نائل آمدند در شهرستان شهریار با حضور عاشقان راه ایثار و شهادت برگزار شد.
پاسدار شهید مرتضی ابراهیمی؛ فرمانده دلاور گردان امام حسین علیه‌السلام شهرستان ملارد بود و دو فرزند پسر، محمدصدرا هفت‌ساله و محمدسینا یک ماهه از خود به یادگار گذاشت. محمدسینا از این پس تنها می‌تواند به یاد پدر به قاب عکس شهید نگاه کند. هنوز مانده تا با درد و ناراحتی جانکاهی که از این پس در زندگی خواهد داشت آشنا شود. محمدصدرا پسر هفت ساله شهید ابراهیمی هم ماتم‌زده در کنار پیکر پدر حاضر شد و با زبان کودکانه خود مداحی کرد.
شهید ابراهیمی که از جاماندگان قافله شهدای مدافع حرم بود، در پی صحنه‌آرایی جریان‌های معاند خارجی و نفاق و به صحنه آوردن اراذل و اشرار مخل امنیت، به سیاق شهدای مظلوم دهه ۶۰ در حلقه محاصره اشرار قرار گرفت و با سلاح سرد به شهادت رسید.
لاله‌گلگون دیگر شهید مصطفی رضایی، از کارکنان شهرداری ملارد اهل آستانه اشرفیه بود و 33 بهار بیشتر ندیده بود. بسیجی فعالی که او هم دل در گرو حفظ امنیت مردم داشت و در راه صیانت از ملت در درگیری‌های ملارد به شهادت رسید و پیکر پاک او پس از تشییع برای خاکسپاری به رشت منتقل شد تا امروز تشییع شود.
مصطفی به آرزویش رسید
مادر شهید مصطفی رضایی در گفت‌وگو با مهر با بیان این که پسرم همواره در آرزوی شهادت بود، اظهار کرد: در زمان اطلاع از شهادت مصطفی، منزل دخترم بودم که اطلاع دادند پای پسرم تیر خورده است و پس از آن از شهادت او با خبر شدم.
وی با تشریح چگونگی شهادت این شهید مدافع امنیت وطن گفت: پسرم در آن شب برای حفاظت از اموال عمومی در شهرداری حضور داشت، که به محض آن که بیرون از شهرداری آمده بود، دو گلوله به سوی وی شلیک می‌کنند.
این مادر شهید گفت: شهید رضایی بارها برای حضور در جبهه‌های دفاع از حرم داوطلب شده بود و لیاقت شهادت را داشت و من به این شهادت افتخار می‌کنم و پسرم را در راه خدا تقدیم کردم.
زخم نامردی بر پیکر شهید
سروان رضا صیادی مسافر جدید کاروان شهادت هم مدافع دیگری بود که برای مقابله با آشوبگران و اخلالگران حریم امنیت کشور در شهرستان ماهشهر در درگیری مسلحانه با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر پاکش که نشانه‌های فراوانی از زخم نامردان داشت در شوش و در صحن دانیال نبی تشییع و برای خاکسپاری به شهرستان دزفول منتقل شد تا در آرامگاه جابر بن انصاری به خاک سپرده شود.
سروان شهید «رضا صیادی»، در 27 آبان برای مقابله با آشوبگران و اخلالگران حریم امنیت کشور، در شهرک طالقانی شهرستان ماهشهر در درگیری مسلحانه با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
جواهری به یاران شهیدش پیوست
مراسم تشییع پیکر سرگرد شهید ایرج جواهری، دوشنبه گذشته در شهر کرمانشاه تشییع و به زادگاهش شهرستان صحنه منتقل شد. این شهید والامقام ۲۵ آبان در جریان حمله اغتشاشگران به کلانتری ۲۴ الهیه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها