جزئیاتی از عملیات شکار شرور خطرناک شرق کشور

هلاکت شروری با چریک‌های محافظ

مرد تبهکار که برای خود چریک‌های محافظ استخدام کرده بود، 26 روز بعد از قتل عام هولناک در در خانه روستایی در منطقه جالق سیستان و بلوچستان، در جریان درگیری با ماموران به هلاکت رسید. ماموران با عملیاتی پیچیده و بعد از سه ساعت درگیری مسلحانه پسر جنایتکار را زمینگیر کردند.
کد خبر: ۱۲۳۸۲۲۹

به گزارش خبرنگار جام‌جم، احسان هر وقت به روستای خوشاب در منطقه جالق سراوان می‌آمد، افرادی نقابدار به عنوان بادیگارد او را همراهی می‌کردند؛ بادیگاردهایی خشن که اگر کسی مانع احسان می‌شد به او حمله می‌کردند.
چند ماه قبل جشن عروسی یکی از اهالی در روستا بود. همه در حال شادی و پایکوبی بودند که احسان همراه چند چریک فدایی‌اش به آنجا آمدند. مثل همیشه سلاحی در دست داشت. نفس مهمانان در سینه حبس شد و سکوت جای خود را به هلهله داد. احسان سلاح را به سمت آسمان گرفت و شلیک کرد. بعد از آن نوبت چریک‌هایش بود تا شلیک کنند.
این بار برای شادی به روستا بازگشته بود و قرار نبود شری به پا کند و به پاکستان برگردد. صحنه این تیراندازی خیلی زود در فضای مجازی پخش شد و بعد از آن نوبت عکس‌هایی از احسان با سلاح‌های مختلف بود که در کانال‌های تلگرامی منتشر می‌شد. خودش در پاکستان بود و محافظانش برایش عکس‌ها را منتشر می‌کردند.
نبودش در منطقه خبر خوبی برای اهالی بود تا این‌که به او خبر رسید پدرش همراه 800کیلوگرم موادمخدر دستگیر شده است. نامادری‌اش را مقصر این ماجرا می‌دانست و فکر می‌کرد او در ماجرای دستگیری پدرش نقش دارد.
قتل‌عام در روستا
خشاب سلاحش را پر کرد و دوم آبان راهی سراوان شد. ساعت 10 شب مقابل خانه پدری رسید. وارد خانه شد و انگشتش را روی ماشه فشار داد و صدای رگبار گلوله‌هایش سکوت شبانه روستا را شکست. می‌دانست پلیس خیلی زود خود را به روستا می‌رساند، به همین خاطر سریع از روستا گریخت.
ماموران پلیس سراوان در محل جنایت با صحنه هولناکی رو به رو شدند. پسر 28ساله در این جنایت، نامادری 21 ساله‌اش را همراه دو خواهر 5 و 14 ساله‌اش کشته بود. دو دختر 12 و 15 ساله همسایه هم در خانه بودند که از رگبار احسان در امان نماندند. پنج جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات برای رازگشایی از جنایت را آغاز کردند. با گذشت 26 روز از این جنایت هولناک، مخفیگاه مرد خطرناک در مسکن مهر در مهرشهر زاهدان شناسایی شد و صبح دیروز - سه‌شنبه- در درگیری با پلیس به هلاکت رسید.
3 ساعت درگیری مسلحانه
سردار محمد قنبری، رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان در تشریح عملیات پلیس برای هلاکت مرد جنایتکار گفت: پس از این جنایت رد متهم در حال فرار به پاکستان به دست آمد و کارآگاهان بعد از روزها پیگیری شبانه‌روزی دریافتند او به زاهدان آمده و در آپارتمانی در مهرشهر زاهدان مخفی شده است. مخفیگاه او آپارتمانی در یک مجتمع هفت طبقه بود که ابتدا بدون این‌که قاتل متوجه شود، اهالی ساختمان را تخلیه کردیم. با توجه به سابقه پسر جوان، احتمال گروگانگیری و قتل توسط او وجود داشت.بعد از تخلیه ساختمان ماموران وارد عمل شدند اما قاتل شروع به تیراندازی کرد. این تیراندازی سه ساعت طول کشید و یکی از ماموران پلیس زخمی شد.
وی ادامه داد: سرانجام در این درگیری پسر 28ساله‌ هدف گلوله قرار گرفت و به هلاکت رسید. او از اشرار خطرناک بود که چریک‌هایی برای محافظت داشت. در این خانه هم دو محافظ داشت که دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به علاقه پسر شرور به مطرح شدن در فضای مجازی گفت: قاتل عکس و فیلم‌هایی از خود در فضای مجازی منتشر کرده و ردپایش در قتل دیگری هم وجود دارد. قبل از جنایت در جالق ماموران او را شناسایی کردند که توانست با درگیری از محل فرار کند.
قنبری خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلاش و دو قبضه کلت کمری به همراه مقادیری مهمات کشف شد.

محمد غمخوار

حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها