دل‌توی دلمان نبود وقتی این ستون و این چهارصفحه نوشته می‌شد؛ شش نفر از روزنامه جام‌جم نامزد دریافت جایزه از بخش‌های مختلف جشنواره کتاب و رسانه بودند و مراسم اختتامیه قرار بود عصر برگزار شود. خوشبختانه دست خالی برنگشتیم از این جشنواره و محمد‌صادق علیزاده، دبیر گروه فرهنگی و هنری در بخش تیتر مورد تقدیر قرار گرفت و صابر محمدی هم در بخش گزارش.
کد خبر: ۱۲۳۸۱۸۳

اگر مشتاق هستید بدانید دو همکار ما برای کدام‌یک از مطالبشان مورد تقدیر جشنواره کتاب و رسانه قرار گرفته‌اند، تیتر «هاج و گاج» علیزاده را به درجه تقدیر نایل کرده است و صابر محمدی هم برای گفت‌و گو با ناشر و نویسنده کتاب «گلستان امروز» مورد قدردانی قرار گرفته است.
حالا بخوانید که در این چهارصفحه چه کرده‌ایم:
صفحه 9 را به دو شخصیت معروف اختصاص داده‌ایم؛ یکی وطنی و یکی آن سوی آبی. یکی قهرمان و آن دیگری ضد‌قهرمان که البته هر دو طرفداران خودشان را دارند.
یکی از این شخصیت‌ها سیدمهدی شجاعی نویسنده وطنی است که در حوزه ادبیات دینی ید طولایی دارد. به تازگی کتابی از سیدمهدی شجاعی منتشر شده که نگفته می‌توان حدس زد از زبان شیوای شجاعی بی‌بهره نیست. این کتاب چشم‌انتظاری نام دارد و هر چه می‌خواهید درباره‌اش بدانید در همین گزارش کوتاه آمده است.
شخصیت دیگری که در این صفحه درباره‌اش نوشته‌ایم جوکر است. البته می‌شد دونالد ترامپ را محور این مطلب در نظر گرفت، ولی اجازه بدهید به همین ضدقهرمان این روزهای سینمای جهان بپردازیم که گویا مورد توجه رئیس‌جمهور آمریکا قرار گرفته و این یعنی روزگار خوشی در انتظار فیلم نیست. چون چرایش را در مطلب همین صفحه بخوانید.
صفحه 10 اما یک گفت‌وگوی مفصل است با محمد معتمدی، خواننده جوان و البته نام‌آشنا که روز جمعه کنسرتش برگزار می‌شود و یکی دو روز پیش مهمان ما بود. در این گفت‌وگو زینب مرتضایی‌فرد گپ و گفتی با معتمدی داشته درباره آلبوم تازه‌اش که با عنوان «حالا که می‌روی» روانه بازار شده و فرید سعادتمند آهنگسازی آن را برعهده داشته است. مرتضایی که این روزها شیفته آهنگسازی سعادتمند شده، درباره نوآوری‌های این آلبوم و خوانندگی معتمدی با او حرف زده است.
صفحه 11 را به فیلم سمفونی نهم محمدرضا هنرمند اختصاص داده‌ایم که این روزها در حال اکران است. ساناز قنبری درباره این فیلم با افشین علیار و سحر آزاد حرف زده و نظرشان را درباره این فیلم پرسیده است. شاید هنرمند خوش‌شانس بوده که قنبری خودش درباره این فیلم چیزی ننوشته و به نظر منتقدان بسنده کرده است.
صفحه 12 اما به رسم هر‌چهارشنبه نسبتا تاریخی شده و این بار محمدرضا کائینی سراغ فرزند علامه محمدتقی جعفری رفته و درباره جایگاه علمی، زندگی شخصی و شخصیت این استاد فرزانه با او گفت‌وگو کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها