دیدار جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی با حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای

رهبر انقلاب پای درد دل‌های تولیدکنندگان

جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، دیشب با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی(رحمه‌الله) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
کد خبر: ۱۲۳۸۱۳۹

پیش از بیانات حضرت‌ آیت‌ا... خامنه‌ای در این مراسم، تعدادی از فعالان عرصه‌ تولید به طرح دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود و ارائه گزارش از وضعیت تولید ملی پرداختند.
حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای در سال‌های گذشته بارها بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان داخلی و رونق تولید تاکید و امسال را سال رونق تولید نامگذاری کرده‌اند.
در این زمینه همچنین می‌توان به نامگذاری سال 97 به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی و نامگذاری سال 96 به عنوان سال اقتصاد ملی؛ تولید و اشتغال اشاره کرد.
رهبر انقلاب همچنین سال گذشته، بازدیدی از نمایشگاه کالای ایرانی داشتند و از نزدیک در جریان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تولیدکنندگان، مسائل و دغدغه‌های آنان و نیز میزان استقبال مردم از کالاهای ایرانی قرار گرفتند.
در آن مراسم، مهم‌ترین دغدغه تولیدکنندگان، واردات بی‌رویه و قاچاق بود و درخواست‌ها و پیشنهادهایی در خصوص اصلاح قوانین و حذف موانع در بخش تولید، تقویت حمایت مالی از واحدهای تولیدی و کمک به تبلیغ و معرفی کالای ایرانی بیان کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها