سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر:

سهمیه المپیک ایران هنوز قطعی نشده است

پیمان فخری، سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر ایران پس از کسب عنوان ششمی جهان درباره عملکرد تیم ملی در بخش انفرادی و تیمی جام جهانی مصر گفت: از عملکرد خودمان راضی هستیم.
کد خبر: ۱۲۳۸۰۲۲

من قبلا هم گفته بودم اگر جزو شش تیم برتر قرار بگیریم، وضعیتمان خوب است که توانستیم ششم شویم. البته در مصر باید امتیازات ما بیشتر می‌شد با این حال به هدفی که می‌خواستیم رسیدیم، اما چین بیشتر از چیزی که فکر می‌کردیم امتیاز به دست آورد. آنها با شکست دادن آمریکا و فرانسه هفتم شدند و همین مسأله معادلات را پیچیده کرد. اگر چین در این مسابقات نتیجه نمی‌گرفت، کار تمام بود. با این حال هنوز سه مسابقه دیگر برای کسب سهمیه پیش رو داریم و از الان برای جام جهانی ورشو لهستان آماده می‌شویم.
فخری در مورد رقابت نفسگیر ایران برابر ژاپن که با نتیجه 45‌بر44 پیروز شد، گفت: بازی نفس گیری با ژاپن داشتیم. ژاپنی‌ها فوق‌العاده خوب هستند و تیم کمی نیستد اما در نهایت توانستیم این تیم را شکست دهیم.
صعود سابر ایران به رده پنجم جهان
پس از پایان جام جهانی ششمیربازی سابر مصر، رتبه بندی جدید انفرادی و تیمی سابر مشخص شد که ایران در بخش تیمی با کسب 30 امتیاز و یک پله صعود، توانست دررده پنجم جهان قرار بگیرد. رنکینگ تیمی جهان پس از جام جهانی مصر به این شرح است:
۱- کره جنوبی ۴۲۴ امتیاز، ۲- مجارستان ۳۳۲ امتیاز، ۳- ایتالیا ۳۲۸‌امتیاز، ۴- آلمان ۲۶۰ امتیاز، ۵- ایران ۲۵۴ امتیاز .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها