محمد مایلی‌کهن پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا درباره نتایج ضعیف تیم ملی ایران با ویلموتس در مقدماتی جام جهانی گفت: دیگر نمی‌شود درباره این فوتبال حرف زد.
کد خبر: ۱۲۳۷۹۴۸

ویلموتس کاری کرده که مردم دلشان برای کی‌روش تنگ شده و می‌گویند ای کاش او سرمربی تیم ملی بود. اگر ویلموتس نبود و هر خارجی دیگری بود، شاید نتیجه بدتر از این بود. ایراد از مربی خارجی نیست بلکه ایراد از راس هرم فدراسیون است. ایراد از تاج و ساکت است که توسط دولتی‌ها حمایت می‌شوند. تا حالا شده است رئیس‌جمهور محترم مملکت وقتی بیمار می‌شود، مثل یک مریض عادی به بیمارستان برود و خدمات بگیرد؟ نه این که دارو و درمانش را تا خانه برایش بیاورند. فوتبال نمونه کوچکی از وضع خراب ماست. امثال تاج و ساکت چگونه بر سر کار آمده‌اند؟ تنها رابطه بوده که باعث شده این دو در فدراسیون سمت بگیرند وگر نه سواد این کار را هم ندارند. اصلا چگونه می‌شود محمدرضا ساکتی که راننده یک شخصی بود، تبدیل به دبیرکل فدراسیون شود و همیشه در کنار تیم ملی باشد؟ به‌گونه‌ای به او بها داده‌اند که اکنون هیچ‌کس را قبول ندارد و تمام این‌ها به خاطر حمایت‌های ویژه از اوست.
سرمربی پیشین تیم ملی افزود: چرا در این اوضاع اقتصادی، میلیاردها تومان پول به مربی خارجی می‌دهند؟‌من مانند سیب‌زمینی بی‌رگ نیستم مشکلات مردمم را فراموش کنم. این افراد درکی از وضع اقتصادی مردم ندارند. نمی‌دانند یک خانواده چهار نفره اگر بخواهد سه وعده نان خالی بخورد، هزینه یکماهه‌اش می‌شود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان. این بدون احتساب هزینه مسکن، پوشاک، و درمان و... است، آن هم برای کارمندی که دو میلیون تومان حقوقش است. من خودم از میادین میوه شهرداری خرید می‌کنم اما رئیس همان میدان میوه‌ و تره‌بار بهترین میوه‌اش را برای آشنایش کنار می‌گذارد. این اتفاق باعث می‌شود فقیر، فقیرتر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها