رئیس کل دادگستری هرمزگان خبر داد

یک باند بین‌المللی قاچاق سوخت منهدم شد

در بخشنامه دادستان کل کشور تاکید شد

لزوم مراقبت کامل مسئولین از افزایش قیمت کالا‌ها

دادستان کل کشور طی بخشنامه‌ای بر لزوم مراقبت کامل مسئولین از افزایش قیمت کالا‌ها به بهانه اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، تاکید کرد.
کد خبر: ۱۲۳۷۶۹۴
لزوم مراقبت کامل مسئولین از افزایش قیمت کالا‌ها

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور طی بخشنامه‌ای به دادستان‌های عمومی و انقلاب مراکز استان‌ها بر لزوم مراقبت کامل مسئولین از افزایش قیمت کالا‌ها به بهانه اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و به منظور کاهش مشکلات مردم، تاکید کرد.

متن بخشنامه به شرح ذیل است:

با سلام

نظر به تأکید مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر لزوم مراقبت کامل مسئولین از افزایش قیمت کالا‌ها به بهانه اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و به منظور کاهش مشکلات مردم، مقتضی است:

اولا: با سازمان‌های متولی از قبیل مجامع صنفی، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی تعامل و همکاری لازم به عمل آورده و از هرگونه افزایش قیمت به بهانه افزایش بهای بنزین جلوگیری و نسبت به ارائه خدمات قضایی پیشگیرانه اقدام نمایید.

ثانیا: از مردم عزیز و کسانی که در اثر شرارت اشرار و تعدی به اموال آنان، دچار خسارت و زیان شده‌اند خواسته شود با مراجعه به دادستان‌ها و حوزه‌های قضایی مربوط، نسبت به طرح شکایت اقدام نمایند تا مرتکبین این جنایت که توسط نیرو‌های امنیتی و انتظامی شناسایی شده یا می‌شوند یا تحت تعقیب قرار گرفته‌اند، به جبران خسارت وارد شده محکوم گردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها