زن و شوهر سابقه دار به اتهام ربودن دختر جوان و سرقت مسلحانه از او در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند.
کد خبر: ۱۲۳۷۵۲۶

به گزارش خبرنگار جام‌جم، آذر سال قبل نیلوفر 26 ساله با مراجعه به کلانتری سعادت آباد،شکایت خود را از زن و مرد جوانی که او را ربوده بودند؛مطرح کرد.
نیلوفر به پلیس گفت:«عصر دیروز در میدان فرهنگ با دختری که در آرایشگاه با او دوست شده بودم قرار داشتم.قرار بود نازنین مرا با یکی از دوستان شوهرش برای رفاقت آشنا کند.برای همین سوار ماشین آنها شدم تا به کرج برویم.
اما در میانه راه همسر نازنین روی من سلاح کشید و با کاتر پای مرا زخمی کرد و گفت باید پول و گوشی موبایلم را به آنها بدهم. بعد مرا به خانه‌ای در کرج بردند و حسابی کتکم زدند و از من پول می‌خواستند.آنها حتی اقدام به تهیه فیلم سیاه از من هم کردند.»
با طرح شکایت از سوی شاکی،متهمان با ردیابی تماس تلفن همراه بازداشت شده و هفته قبل در شعبه نهم دادگاه کیفری محاکمه شدند.
سهیل 23 ساله که دارای سوابق کیفری متعدد از جمله دو فقره قتل غیرعمد و سرقت است، در دفاع از خود گفت: «حمل سلاح را قبول ندارم چون قلابی بود.با نقشه قبلی می‌خواستیم از نیلوفر سرقت کنیم.اما وقتی او را به خانه دوستمان در کرج بردیم،من پشیمان شدم و در نیمه‌های شب او را به میدان فرهنگ برگرداندم و همان جا رهایش کردم.»
عاطفه 21 ساله هم اتهام خود را انکار کرد و گفت: «سه سال قبل بعد از جدایی از همسرم با سهیل آشنا شدم. پدر و مادرم سالها قبل فوت
کرده اند و من نیاز به حامی داشتم برای همین با او ازدواج کردم.او بارها مرا با چاقو مضروب کرده بود و برای ترساندن من اقدام به خودزنی می‌کرد. من نیلوفر را نمی‌شناختم و روز قبل از حادثه، سهیل با تهدید چاقو پول پس‌اندازم را گرفته بود، برای همین روز حادثه وقتی مجبورم کرد همراهش باشم جرأت مخالفت پیدا نکردم. او نیلوفر را به‌عنوان مسافر سوار کرد و من هم به اجبار در ماشین بودم و در آدم‌ربایی و سرقت نقشی نداشتم.»
رای پرونده بعد از مشورت قضات صادر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها