مردجوان فکر نمی‌کرد تیزهوشی دادیار پرونده، راز تغییر چهره او و 60 فقره کیف‌قاپی‌هایش را فاش کند.
کد خبر: ۱۲۳۷۵۲۵

به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، از اوایل مهر امسال افرادی باحضور در شعبه دوم دادیاری دادسرای ناحیه 34 تهران شکایت‌هایی را مطرح کردند مبنی براین‌که هنگام تردد درمحله‌های شمال تهران و تجریش هدف کیف‌قاپی از سوی دوسرنشین یک موتورسیکلت قرارگرفته‌اند.
در ادامه با دستور قاضی میثم حسین‌پور، پرونده به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ارسال شد. تحقیقات در این‌باره ادامه داشت تا این‌که چهاردهم آبان امسال پلیس درجریان کیف قاپی از مرد پولداری در محله تجریش قرار گرفت. با تحقیق از او معلوم شد سارقان کیفش را که 11 میلیون تومان پول و اسناد و مدارک هویتی داخلش بوده، دزدیده‌اند. ماموران در محل سرقت حاضر شدند و دوربین مداربسته ساختمان نیمه‌کاره را بازبینی کردند و تصویر سارقان به دست آمدو در تحقیقات بعدی پلیس مالک موتورسیکلت به نام هوشنگ 31 ساله را بازداشت کردند. او مدعی بود سارق نیست و پیک موتوری بوده و مدتی موتورش را امانت به دوستش داده است. بیماری معده دارد و اگر در بازداشتگاه بماند ،جانش را از دست می‌دهدو با اصرار می‌خواست که آزاد شود.
دادیار پرونده که متوجه شباهت فک و بینی او با یکی از سارقان شده بود، از همسر متهم خواست عکس‌های شوهرش را به دادگاه بیاورد که با دیدن عکس‌ها مشخص شد، او سارق کیف قاپ است و برای این‌که دستگیر نشود، ریش‌هایش را زده است.
بنابراین هوشنگ دوباره بازجویی شد و سرانجام دو روز پیش به 60 فقره کیف قاپی با همدستی دوستش اعتراف کرد و در جریان تحقیقات پلیسی گفت: کارهای ساختمانی انجام می‌دادم که بیکارشده و پیک موتوری شدم و هزینه همسرم و فرزند دو ماهه‌ام را به‌سختی تامین می‌کردم. یک روز در قهوه‌خانه‌ای در جنوب شهر نشسته بودم که مرد جوانی سراغم آمد و با هم که حرف زدیم، خواست با او کیف‌قاپی کنم و پولدار شوم که قبول کردم. ترک موتورم می‌نشست و گاهی من سرقت می‌کردم و گاهی او دست به سرقت می‌زد. در محله‌های شمالی شهر کیف قاپی می‌کردیم. پول‌ها را تقسیم می‌کردیم و مدارک را به کلاهبرداران می‌فروختیم. در این مدت حدود 300 میلیون تومان به‌دست آوردم.
با اعتراف متهم، پلیس در جست‌وجوی همدست فراری اوست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها