درست است که مهران مدیری با لحن لوسی می‌گفت مهمون داریم چه مهمونی! اما همین شیوه بیان هم از زرنگی و کار درستی‌اش بود و به مرور هم بدل شد به تکیه کلامی که هر شب مخاطبانش منتظرش بودند.
کد خبر: ۱۲۳۷۴۶۶

گفتم من هم امروز از این زرنگی مدیری استفاده کنم و بگویم مهمون داشتیم چه مهمونی! جایتان خالی مهمون داشتیم چه مهمونی! محمد معتمدی، خواننده کاردرست موسیقی ایرانی آمده بود و کلی با او گپ زدیم. همین روزها یعنی تا قبل از شروع تور کنسرت «حالا که می‌روی» هم منتشر می‌کنیم تا شما را در لذت این عصر جمعه پاییزی دل انگیز شریک کنیم.
بعد هم برایتان بگوییم که اساسا مهمان داشتن اتفاق خوبی است. اصلا نگذاشت غیبت کنیم و برایتان بنویسیم همکارانمان دیروز چه کرده و چه آتش‌ها سوزانده‌اند... . از خوشی‌های مهمان داشتن نوشتیم و حالا هم باید برویم سراغ توضیح این‌که در دل خسته، خسته نه قبراق و پرهیجان صفحات فرهنگی چه خبر است.
نکته مهم: آن‌قدر کسی شیرینی نیاورد که نگارنده بدون هیچ مناسبتی شیرینی آورد تا دوستان با چای نوش جان کنند. جایتان خالی بود.
نکته مهم تر: تحریریه رخوت و سکوتی داشت که اصلا بدون ورق زدن تقویم هم می‌شد فهمید جمعه است. خلاصه‌اش که اگر همه می‌گویند شنبه خر است، ممکن است روزنامه‌نگاران خسته‌ای که جمعه می‌آیند سر کار نظرات دیگری داشته باشند و گاهی با این روز آخر هفته دست به گریبان شوند.
اول از همه صفحه 9. بخوانید و ببینید دو تا نیمچه گزارشمان درباره نمایشگاه تازه دو هنرمند و همچنین آمارهای سیدعباس صالحی درباره اوضاع کتابخوانی در کشور چه نکاتی را در خود دارند. دو تا نیمچه گزارش خواندنی به قلم زینب مرتضایی‌فرد انتظارتان را می‌کشد و کلی نکات و اطلاعات جالب برایتان دارند.
دو صفحه بعدی هم امروز با هم شده‌اند یک پرونده باحال درباره هفته کتاب. محمدصادق علیزاده، دبیر خفن گروه رفته یزد و ویژه‌برنامه‌های این هفته را اساسی رصد کرده است. ناگفته نماند ما هم از تماشای عکس‌هایش از یزد در اینستاگرام حسابی مشعوف شدیم و یزد را از زوایای تازه‌ای تماشا کردیم. زینب مرتضی فرد هم پا کرده توی کفش دبیر مطلبش را اضافه کرده به این صفحه، آن هم به چه خوبی! به بهانه انتشار صوتی رمان سه کاهن نوشته مجید قیصری در انتشارات جام‌جم، رفته سراغ این نویسنده و مفصل با او حرف زده است. بخوانید و ببینید قیصری چه نگاهی به حضرت محمد‌(ص) داشته و چگونه به زندگی ایشان پرداخته است.
گزارش از جدیدترین آمار بازار سینما هم موضوعی است که ساناز قنبری رفته سراغش. او بررسی کرده گیشه پاییزی امسال چقدر فروخته و در روزهای زمستان چه اوضاعی خواهد داشت. گزارش‌ها را که خواندید هم بروید صفحه‌های بعدی. جام‌جمی‌ها هر روز گزارش‌هایی دارند برایتان که از خوبی و خفنی‌شان هر چه بگوییم کم است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها