کاشت مو به روش میکرو گرافت یکی از بهترین و به روز ترین روش های کاشت مو می باشد. برای زیباسازی مو ها راه های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین راه ها را می توان استفاده کردن از روش های کاشت مو دانست که این روش ها را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود و میکرو گرافت به عنوان بهترین روش برای کاشت شناخته می شود.
کد خبر: ۱۲۳۷۱۸۰
کاشت مو به روش میکروگرافت

کاشت مو به روش میکرو گرافت

کاشت مو به روش میکرو گرافت یکی از بهترین و به روز ترین روش های کاشت مو می باشد که تنها در کلینیک پوست و مو هلیا در ایران ارائه میگردد. زیبایی یکی از مهمترین مواردی است که همگان توجه ویژه ای به آن دارند و در این رابطه باید گفت: یکی از مهمترین بخش هایی از بدن که به زیبایی کلی فرد تاثیر خواهد گذاشت زیبایی چهره می باشد و مو می تواند بیشترین نقش را در زیبایی این ناحیه از بدن داشته باشد. بسیاری از داشتن طاسی موهای خود رنج می برند و راه درست درمان طاسی را ندانسته و به دلیل ریزش موهای کاشته شده کمتر اقدام به کاشت مو می نمایند اما باید بدانید که کاشت مو به 3 روش مختلف انجام می گیرد که هر یک از این روش ها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. توجه داشته باشید که کاشت مو به روش میکرو گرافت به عنوان بهترین روش برای کاشت مو شناخته می شود چرا که امکان استفاده از آن در انواع بدن ها وجود داشته و به راحتی و بدون درد می توانید طاسی سرتان را به صورت کامل از بین ببرید. لازم به ذکر است که امکان کاشت مو و ریش با روش میکروگرافت وجود داشته و به راحتی می توانید با این روش کمبود موهای خود را جبران نمایید. لازم به ذکر است که کاشت مو به روش میکرو گرافت قابل استفاده برای خانمها و آقایان خواهد بود و البته آقایان اغلب از کاشت مو استفاده می کنند.

مراحل کاشت مو به روش میکرو گرافت

کاشت مو به روش میکرو گرافت طی مراحل مختلفی انجام می شود و تمامی این مراحل به صورت کاملا بهداشتی و بدون درد به انجام می رسند و به همین دلیل کمترین دردی در صورت برداشت پیازچه مو احساس نخواهید کرد. در حالت کلی مراحل کاشت مو به روش میکرو گرافت را می توان به 3 نوع دسته بندی نمود که این 3 نوع از قرار زیر خواهند بود:

- برداشتن گرافت های مو که خود به دو روش انجام می شود به گونه ای که برای استفاده از موی کم از روش هولدر های اتوماتیک و در صورت نیاز به مو زیاد از روش تریکوفیتیک اسکارلت استفاده خواهد شد.

- آماده سازی گرافت ها و چیدن تک تک گرافت ها در محل دستگاه میکرو ایمپلنتر

- قرار دادن موها در سطح طاسی سر که بدون ایجاد هیچگونه زخم بوده و تنها پانچ هایی توسط ایمپلنتر شامل حال شما خواهد شد.

در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با هر یک از این مراحل ارائه نموده ایم:

مرحله برداشت مو در کاشت مو به روش میکرو گرافت

یکی از حساس ترین مراحل در کاشت مو به روش میکرو گرافت را می توان مرحله برداشتن مو دانست چرا که در صورت کوچکترین اشتباه، امکانت جبران آن وجود نخواهد داشت.میکروموتور های اتوماتیکی که برای کاشت مو به روش میکرو گرافت استقاده می شوند بسیار با ظرافت تر از گرافت های سالم خواهند بود این دستگاه همچنین می تواند موهای بیشتری را از بانک مو بردارد. توجه داشته باشید که در روش میکرو گرافت در صورتی که تعداد موهای بانک مو فرد کمتر باشد می توان با استفاده از روش پلاستیک و با روش تریکوفیتیک اسکارلت کمبود موها را جبران نمود. این روش به هیچ وجه آثاری را از خود بر جای نخواهد گذاشت و هیچگونه فشاری بر پوست شما وارد نخواهد شد و به همین دلیل می تواند مناسب ترین روش برای کشت مو باشد.

مرحله آماده سازی گرافت در کاشت مو به روش میکرو گرافت

یکی از مهمترین مراحلی که باید به آن توجه شود را می توان آماده سازی گرافت ها دانست چرا که اقدامات دقیق است که سبب خواهد شد بهترین نتیجه را شاهد باشید. گرافت هایی که در مرحله قبل از بانک برداشته شده بودند در این مرحله داخل مایع خاصی قرار داده خواهند شد که این مایع به عنوان نگهدارنده عمل کرده و دارای سلول های بنیادی فرد می باشد و به همین دلیل تک تک دانه های مو می توانند به صورت کاملا سالم باقی بمانند. این کار می تواند ریشه ها و فولیکول های مو را تقویت نموده و در نتیجه موهایی ضخیم تر داشته باشید و به همین دلیل است که موهای تازه کاشته شده ضخامت بیشتری خواهند داشت. مرحله آماده سازی نقش بسزایی در شکل گیری موهای سر خواهد داشت و در این مرحله می توان تمامی فولیکول ها را برای کاشت آماده کرد. در این مرحله گرافت ها با تکنیک های خاصی در دستگاه قرار می گیرند و به همین دلیل چینش مو ها در روی سر بسیار زیبا جلوه خواهد کرد.

مرحله کاشت مو به روش میکرو گرافت

بی شک کاشت مهمترین مرحله در کاشت مو خواهد بود و در این مرحله باید به موارد مختلفی توجه شود. کاشت مو در روش های دیگر مدل های مختلفی خواهد داشت و به دلیل معایب مختلفی که روش های قبلی داشته اند کمتر کسی به کاشت مو فکر می کرد و این روش را به عنوان یک راه حل نامناسب برای رفع طاسی می دانستند. روش های قدیمی کاشت مو ممکن است درد بیشتری داشته و یا معایبی هم داشته باشند اما با این روش ها می توانید تمامی طاسی های سر خود را به صورت کامل از بین ببرید اما کاشت مو به روش میکرو گرافت این مشکل را حل کرده و می توانید به سادگی و کمترین زمان ممکن نسبت به کاشت مو اقدام نمایید. برای کاشت مو ابتدا قسمت طاس سر که عمل کاشت بر روی آن انجام خواهد شد به وسیله دستگاه های خاصی بی حس شده و برای کاشت آماده خواهد شد و البته این بی حسی کاملا موضعی بوده و به دلیل این است که فرد کمترین دردی را احساس نکند. سپس دستگاه میکرو گرافت به روی کار آمده و موهایی که از قبل در آن چیده شده اند به سر منتقل خواهند شد. این دستگاه هیچگونه خراش و یا زخمی بر روی پوست سر ایجاد نکرده و در مدت زمان کوتاهی می تواند عمل کاشت را به انجام برساند. توجه داشته باشید که سپردن این کار به یک پزشک متخصص ضروری می باشد چرا که هر فردی نمی تواند بهترین نتیجه را به شما ارائه دهد.

مزایای کاشت مو به روش میکرو گرافت

این روش از کاشت مو ( زراعة الشعر ) مزیت های بسیاری خواهد داشت که از جمله مهمترین مزیت های آن می توان به زیبایی چهره شما اشاره کرد اما علاوه بر اینکه با این روش می توانید به صورت تضمینی به زیبایی مد نظر خود دست یابید مزیت های زیر نیز شامل حال شما خواهد شد:

- امکان برداشت مو از بانک مو بسیار بیشتر شده است و دستگاه می تواند به میزان دو برابر مو از بانک برداشت کرده و بیش از 4 برابر تراکم مو را در بخش مورد نظر برای کاشت تحویل شما دهد که بی شک سبب جلب رضایت همگان خواهد شد.

- با کاشت مو به روش میکرو گرافت هیچگونه اسکاری در محل برداشت و همچنین محل کاشت شاهد نخواهید بود و دلیل آن را می توان استفاده کردن از میکروموتور های ظریف و سایر دستگاه ها دانست.

- دوره نقاهت کاشت مو به روش میکرو گرافت بسیار پایین بوده و در مدت زمان کوتاهی می توانید موهای خود را بشویید.

- به دلیل استفاده از تکنیک سلول های بنیادی، رشد موهای کاشته شده با این روش بسیار سریع تر بوده و ضخامت بیشتری نیز از این موها شاهد خواهیم بود.

- سرعت کاشت مو به روش میکرو گرافت بیشتر از سایر روش های کاشت می باشد.

برای اطلاع از هزینه کاشت مو برای موهای سر خود می توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو هلیا به صورت کاملا رایگان از طریق شماره 02122819418 در ارتباط باشید. و هچنین از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09120687738 تمامی سوالات خود در رابطه با کاشت مو و سایر خدمات زیبایی با ما در میان بگذارید.

www.heliaclinic.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها