در این ساعت قصد معرفی چند مطلب پر بازدید و شنیدنی با موضوع ♪آهنگ♪ و یه سایت دانلود معتبر رو داریم که امیدواریم تا آخر این مطلب همراهمون باشید.
کد خبر: ۱۲۳۷۰۶۸
بهترین سایت برای دانلود آهنگ های جدید

معرفی آهنگ شلوار پلنگی:
یکی از آهنگایی که این روزها در مراسم های شاد و تولد و عروسی شنیده میشه موزیکی محلی مازندرانی و زیبا با صدای آقای میلاد قربانی به اسم شلوار پلنگی ه که در مدت کوتاهی به یکی از پر طرفدارترین آهنگ های فضای مجازی تبدیل شد .
آهنگ شلوار پلنگی
خیلی زود تونست به یه #هشتگ پر مخاطب تو اینستاگرام تبدیل بشه و کلی دابسمش ازش ساخته شد، این آهنگ به سبک مازندرانی و با موضوع گَنگ و محلی خونده شده و در اون خواننده از خودش و ارادتش به زادگاهش تعریف میکنه. این موزیک انقدر معروف شد که چندین خواننده دیگه اون رو بازخونی کردن که همش تو سایت سویل موزیک برای شما جمع آوری شده ....

یه قسمت از متن آهنگ شلوار پپلنگی:
مردم داری چون سالاری ✘ هر کی جگر در یار میر هوا داری ✘ دادا بربم کوه فقط منه و تو ✘ هموچو دادا را پلک نزن چشم نکنین خو
مهل داداشون می هواخاشون ✘ همش دست به چو ✘ می پش مثل کوه
خرسندیم که با شنیدن این موزیک با موزیک محلی و مازندرانی و میلا قربانی بیشتر آشنا شده باشید .

معرفی آهنگ داره میریزه:
یکی دیگه از آهنگ هایی که خیلی شنیده شده و مخاطب پیدا کرده آهنگ داره میریزه هست که تو انواع موقعیتها داره به کار برده میشه و از بچه و بزرگ و پیر و جوون متنش رو زمزمه میکنند، این مولودی از شاهکارهای آقای جواد مقدمه که به خوبی تونست اون رو به سوژه در فضای مجازی تبدیل کنه!.

معرفی محسن ابراهیم زاده و بهترین قطعه های منتشر شده اش:
در آخر یکی از جوونترین و بهترین و خوش صدا ترین خوانندهای این روزهای کشورمون رو به شما معرفی میکنیم که البته نیازی به معرفی نداره! و همه باهاش آشنا هستید ( بخش ویژه آهنگ هاش در سایت خودمون رو معرفی میکنیم) و اون شخص کسی نیست جز آقای ✰محسن ابراهیم زاده✰ ۱۰۰ ....
محسن ابراهیم زاده کارش رو از سال ۸۸ شروع کرده و مجرده و معمولا کنسرت زیاد میزاره و البته خیلی زود بلیت کنسرت هاش به فروش میرسه و پر میشه و بیشتر مخاطبان اون رو نوجوان ها و جوانها تشکیل میده و یه جورایی آهنگ هاش واسشون خاطره سازه
یکی از رازهای موفقیت محسن ترانه های قشنگ کارهاش هست و دلیل اون هم کار با بهترین های این حوضه مثل ترانه سراهایی مانند مریم حیدرزاده، مهرزاد امیرخانی، امید علیجانی، علیرضا مرتضی قلی، علی بحرینی و ... هست که با کلماتشون اثر رو دلپذیر تر و دلنشین تر میکنن.

شما در سویل موزیک میتونید تمام آهنگ های منتشر شده محسن ابراهیم زاده رو با نهایت کیفیت و سرعت از قسمت: آهنگ های محسن ابراهیم زاده مشاهده و دریافت کنید و لذت ببرید .
تمام قطعه ها به همراه متن برای دریافت قرار داده شده و لینک با کیفیت که بتونید هرچقدر هم دوس داشتید صدا رو بالا ببرید
اسم معروفترین آهنگ هاش رو هم مینویسم که اگه اولین بار بود خواستید گوش کنید بهترین موزیکهاش رو بگیرید، بهترین قطعات محسن ابراهیم زاده شامل آهنگ های: وابستگی ♦ بی قرارم ♦ مگه داریم ♦ کار دله ♦ تولدت ♦ عزیز کی بودی ♦ کجایی ♦ شب گردی ♦ پای ثابتم ♦ این دل رفت ♦ میشی فداش ♦ مرهم جان ♦ تو یار منی ♦ دونه دونه ♦ سیم آخر ♦ گل پونه ♦ من و تو ♦ یکی یدونه ♦ وابستگی و علاقه محسوس و عاشقم و .... هست که همه اونها در وبسایت اینترنتی سویل موزیک موجود هست و با یک کلیک میتونید دریافتشون کنید.

امیدواریم زیاد حوصلتون سر نرفته باشه و دلتون خواسته باشه با رسانه اینترنتی سویل موزیک بیشتر آشنا بشید و در هر لحظه برای دانلود آهنگ به سایتمون سر بزنید و جدیدترین موزیکهارو دریافت کنید و با خوانندهای محبوب و برتر کشورمون آشنایی پیدا کنید و یا قطعه های قدیمی اونهارو که خیلی وقته نشنیدین دوباره گوش کنید.
در هر صورت ما در سویل موزیک منتظرتون هستیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها