مسافرکش قلابی به اتهام آزار 5 زن محاکمه شد

انتقام از زنان به‌خاطر مرگ پدر!

جوان شیطان صفت، طعمه‌های خود را با عنوان مسافرکش در اوایل شب، سوار خودرو می‌کرد و برای آزار و اذیت به حاشیه شهر می‌برد. او که بعد از پنج فقره آدم‌ربایی و آزار زنان به دام پلیس افتاد، در دادگاه اتهام خود را پذیرفت و تقاضای بخشش کرد.
کد خبر: ۱۲۳۶۸۵۸

به گزارش خبرنگار جام‌جم، از خرداد تا آذر سال گذشته، پرونده شکایت‌های مشابهی مبنی بر آزار و اذیت زنان جوان توسط راننده مسافرکش به ماموران رسید و یافتن سرنخی از متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت. اولین شکایت توسط زن جوانی ثبت شد که پشت متروی فرهنگسرا ربوده شده بود. طعمه بعدی در اتوبان همت و دیگری در خیابان نیروی هوایی به دام متهم افتاده بود. شکایت همه شاکیان مبنی بر آزار و اذیت و سرقت اموالشان توسط متهم بود. یکی از شاکیان در طرح شکایت خود گفته بود: این آقا شکنجه جسمی بدی به من وارد کرد و پیچ گوشتی‌ای که در ماشینش داشت را داخل شکمم فرو کرد که باعث شکستگی دنده‌ام شد. اما شکنجه روحی‌ام خیلی بدتر بود. او اقدام به تهیه فیلم سیاه از من کرد تا عذابم دهد.
آخرین نفری که طرح شکایت کرد، زن جوانی بود که به اداره پلیس رفت و گفت: سوار یک خودروی پراید شدم. دقایقی بعد از سوار شدن، مسافر قبلی پیاده شد و ناگهان راننده جوان روی من چاقو کشید و با زور و تهدید مرا به حاشیه شهر برد. او به‌شدت کتکم زد و گلویم را فشار داد تا حدی که مرگ را جلوی چشمانم دیدم. وقتی دید دارم خفه می‌شوم، پنجره را باز کرد تا نفس بکشم. من هم از یک لحظه غفلت او استفاده کردم و از دستش گریختم.
با پیگیری‌های ماموران، متهم 30 ساله، پاییز سال قبل دستگیر شد و به اتهامات خود اعتراف کرد. پرونده روانه دادگاه کیفری یک استان تهران شد و دیروز متهم پای میز محاکمه ایستاد. اتهامش مبنی بر پنج فقره آدم‌ربایی و ارتباط نامشروع به عنف، سرقت مقرون به آزار و اذیت و ایراد ضرب و جرح عمدی تفهیم شد و او در دفاع از خود گفت: اتهامات خود را قبول دارم. بعد از مرگ پدرم حال روحی خیلی بدی داشتم و همین باعث شد دست به این اعمال بزنم. از همه شاکیان تقاضای بخشش دارم.
دادگاه بعد از مشورت، رای پرونده را صادر خواهد کرد.

فاطمه شیخ علیزاده
حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها