ماجراهای ما و شما در ستون پشت صحنه کماکان پیش می‌رود و الهی هم که همیشه پیش برود. مثلا برایتان بگوییم دبیرمان رفته سفر و احتمالا به رسم معمول این روزها که همه در حال پیچاندنمان هستند، سوغاتی را بپیچاند.
کد خبر: ۱۲۳۶۷۹۵

جا دارد از گروه جامعه و دبیرش آقای مهدی آیینی دوستدار محیط‌زیست و رفیق شفیق پلنگ ایرانی هم تشکر کنیم که دیروز وقتی حسابی هوای تحریریه گرم و بسته بود، به‌رغم این‌که احتمالا کلی هم سردش شد، در تراس پشت سرش را باز کرد و گذاشت خنکای پاییزی کمی در کوچه پس‌کوچه‌های تحریریه (شما بخوانید سرویس‌های مختلف) بدود و بازیگوشی کند. البته نامبرده به محض این‌که برای کاری به دفتر معاونان تحریریه رفت، اعضای گروه در را بستند و پاییز را هم فرستادند برود پی کارش.
این را هم بگوییم که یکی از سرویس‌های همسایه که حسابی شلوغ است، دیروز ساکت بود. یکی از اشرار گروه مذکور رفته بود پابوس امام رضا(ع) و الهی که با آرامش برگردد. اصل کاری هم خدا را شکر ماموریت بود و ما در آرامش کار کردیم.
در صفحه 10 جناب مسافر صادق‌خان علیزاده در آستانه طرح لایحه مالکیت فکری و هنری، رفته سراغ یکی از حقوقدانان و مشاوران و فراز و فرودهای تدوین این لایحه را حسابی چکش کاری کرده.[باقی هم فدای آگهی!]

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها