دختر جوان که بعد از کشتن مادرش سعی داشت با صحنه‌سازی، مرگ مادرش را حادثه جلوه دهد، اما دست او برای پلیس رو شد. متهم در دادگاه، اتهام خود را انکار کرد.
کد خبر: ۱۲۳۶۶۶۹

به گزارش خبرنگار جام‌جم، ششم فروردین امسال، دختر جوان با پلیس 110 تماس گرفت و گفت: از خانه بیرون رفتم، اما حالا که برگشته‌ام مادرم در را باز نمی‌کند. او قبل از پلیس با ماموران آتش‌نشانی هم تماس گرفته بود. زمانی که در خانه آنها شکسته شد، ماموران با پیکر نیمه جان مادرش مواجه شدند و موضوع به اطلاع اورژانس رسید.
ریحانه در اظهارات خود گفت: مادرم ناراحتی اعصاب دارد و به‌خاطر مصرف دارو خیلی وقت‌ها گیج است. امروز هم در نبود من زمین خورده و آسیب دیده است.
ساعتی بعد از انتقال مادر ریحانه به بیمارستان، زن میانسال جان خود را از دست داد و بررسی جنایی آغاز شد. از آنجا که شدت ضربه خیلی زیاد بود، احتمال زمین خوردگی زن میانسال بعید به نظر می‌آمد. بنابراین ریحانه مورد بازجویی قرار گرفت و به قتل مادرش اعتراف کرد و گفت: همیشه با مادرم درگیری داشتیم و سر هر مساله‌ای با هم بحث‌مان می‌شد و او که ناراحتی اعصاب داشت، مرا از خانه بیرون می‌کرد. چند بار هم برایم چاقو کشیده و زخمی‌ام کرده بود. از چند روز قبل از حادثه با او درگیری داشتم. روز حادثه می‌خواستم قلیان بکشم، اما او می‌گفت از دود قلیان اذیت می‌شود و با دست زد و زغال را ریخت. بعد دعوایمان بالا گرفت و من سرش را به آینه کوبیدم.
متهم بعد از اقرار صریح به قتل مادرش، صحنه جرم را بازسازی کرد و روز گذشته در شعبه 12 دادگاه کیفری یک تهران پای میز محاکمه ایستاد و گفت: اتهام قتل را قبول ندارم. من تحت فشار اعتراف کرده بودم. آن روز برای خرید بیرون از خانه رفته بودم و وقتی برگشتم دیدم مادرم روی زمین افتاده. مادرم پیش از آن هم به دلیل سرگیجه زمین خورده بود.
در این جلسه اولیای‌دم یعنی برادر ریحانه و پدر بزرگ و مادربزرگ او از دادگاه تقاضای قصاص کردند. رای پرونده به‌زودی صادر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها