توییت‌گردی

جنجال در شبکه

مستند ایکسونامی، هنوز اکران عمومی نشده، اما با واکنش‌های زیادی روبه‌رو شده. مرور بعضی از این واکنش‌ها در توییتر خالی از لطف نیست.
کد خبر: ۱۲۳۶۶۱۲

محمدصالح مفتاح

چند روز پیش # ایکسونامی رو دیدم؛ بسیار خوبه و باید به سازندگان آن تبریک بگم؛ کار پخته با یک شروع توفانی. هرچند یک ساعت و ۴۵دقیقه برای مستند زیاد به نظر می‌رسد، اما ریتم خوب و موضوع جذاب، مخاطب را تا پایان همراه نگه می‌دارد. انقلاب جنسی به روایت یک پورن‌استار!

محمدجان

فقط ای کاش این مستند # ایکسونامی بعد از دیده شدن نقد بشه، بعضی‌ها هنوز ندیده تاختن را شروع کردن. با دیدن تیزر تبلیغاتی به یک مستند حمله نکنیم.

فاطمه سادات بکایی

ایکسونامی علی‌رغم این‌که در پژوهش یه غول واقعا بزرگه؛ یه بی‌پروایی مهوعی داره که اصلا مناسب مخاطب ایرانی نیست! به نظرم دیتاهای این نسخه بلند فقط به درد مسؤولان تصمیم‌گیرنده میخوره و برای قشر خاکستری نه‌تنها به‌درد بخور نیست که میتونه مصداق اشاعه فحشا هم به حساب بیاد.

خیزران

به سلامتی می‌رین از پورن استار آمریکایی مستند می‌سازین تا بدی‌های غرب رو نشون بدین. می‌خوام ببینم کدوم استاد اخلاق و مجتهدی به شما گفت این کار شرعا یا اخلاقا درسته یا این‌که اصلا نیازی به پرسیدن نداشتین؟

سیدمیلاد ناظمی

اگر از مادرکشی و چندتا اثر دیگه چشم‌پوشی کنم، میتونم بگم همه آثار مستند اجتماعی رفقای ما ضعف جدی در روایت و تدوین دارند اما # ایکسونامی در تدوین بسیار قوی و به لحاظ روایت اثر دقیق و درستیه. البته این پوستر با محتوای اصلیش تفاوت داره و غش در معامله است، اما حتما توصیه‌اش می‌کنم.

مستر امیر گلستان‌فرد

امیدوارم مثل کارای آقای شمقدری صرفا یک ایده جذاب برای خودشون نبوده باشه. بعد از زمانی که از مخاطب میگرن چیزی برایش به ارمغان آورده باشند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها