مدیر شبکه افق سیما از تولید مجموعه موشن‌گرافیک «آمریکا 20-» با موضوع رتبه بالای آمریکا در جهان از نظر مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۵۹۹۹

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما؛ دکتر جلال غفاری‌قدیر با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: شبکه افق سیما با تولید مجموعه‌ای شامل ده موشن‌گرافیک، سعی کرده است چهره واقعی آمریکا را در سطح بین‌المللی و به روایت آمار و ارقام اعلام شده توسط مراکز و نهادهای غربی به تصویر بکشد.
وی افزود: آمریکا ادعای سلطه بر جهان را دارد و خود را بهشت موعود معرفی می‌کند در حالی که با انواع مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کند.
مدیر شبکه افق سیما با بیان این‌که این مشکلات در حوزه‌های متعددی است، گفت: آسیب‌های اجتماعی، مشکلات فرهنگی، فقر و مسائلی از این دست این حوزه‌ها هستند.
وی ادامه داد: مجموعه موشن‌گرافیک «آمریکا 20-» در ده محور آلودگی محیط زیست، مواد مخدر، نابرابری اقتصادی، هرزه‌نگاری، زندان، تجاوز به زنان، فروش اسلحه، کودک‌‌آزاری، فقر و فضای مجازی؛ در شبکه افق سیما تولید شده و به مناسبت 13 آبان از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.
در موشن‌گرافیک‌های «آمریکا 20-» به این واقعیت توجه شده که بر خلاف ادعای غربی‌ها، یک واقعیت اساسی وجود دارد و آن، افول موریانه‌وار آمریکا براساس شاخص‌ها و رتبه‌بندی‌های جهانی و رژیم‌های سنجش افکار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها