امروز شبکه‌های سیما ویژه‌برنامه‌هایی را به مناسب 13 آبان روی آنتن می‌برند. به گزارش جام‌جم، پخش این آثار که رنگ و بویی از روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دارند در قالب فیلم سینمایی، مستند، گفت‌وگو، پوشش راهپیمایی در تهران و دیگر استان‌ها و... از دیروز شروع شده است و ادامه دارد.
کد خبر: ۱۲۳۵۸۳۹

شبکه یک سیما
امروز از ساعت 9 و 35 دقیقه ویژه‌برنامه «13 آبان» به صورت زنده از راهپیمایی مردم در سراسر کشور پخش می‌شود.

شبکه 2 سیما

بررسی ابعاد مختلف واقعه 13‌آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی در مستند سیاسی ویژه‌ای که به همین مناسبت تهیه شده؛ امروز ساعت 17 روانه آنتن می‌شود.
مجموعه مستند «عهدشکن» به تهیه‌کنندگی محمدرضا صباحی که به بررسی خیانت‌های آمریکا به دوستان و هم‌پیمانان خود اختصاص دارد، پخش آن در 12قسمت 20دقیقه‌ای از شنبه11 آبان به مدت دو هفته ساعت ۲۱ شروع شده است.
«زنده باد زندگی» امروز ساعت 10 و 20 دقیقه به صورت زنده با حضور مهمانان و کارشناسان مختلف به بررسی ابعاد این واقعه تاریخی تاثیرگذار می‌پردازد و در کنار آن، پخش سرود، کلیپ و...نیز در این برنامه تدارک دیده شده است.
برنامه «با ما بیا» با حضور عمو مهربان و خاله رویا به صورت ویژه‌ای کنار دانش‌آموزان به نکوداشت این مناسبت می‌پردازد.
بینندگان این شبکه در «نمادو» که در فواصل برنامه‌ها روانه آنتن می‌شود می‌توانند گزارش‌های ویژه‌ای از راهپیمایی 13 آبان را از مراکز مختلف پیگیری کنند.
دوربین‌های واحد پخش شبکه دو؛ امروز از ساعت 11 و 30 دقیقه ارتباط زنده با مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار را فراهم کرده‌اند که تقدیم مخاطبان خواهد شد.

شبکه 3 سیما
سریال شبانه «گیله‌وا» با موضوع ضد استکباری این شب‌ها ساعت 20 و 45 دقیقه مهمان خانه‌های مخاطبان است.
بخش‌هایی از مراسم راهپیمایی 13 آبان از شبکه سه پوشش داده می‌شود.

شبکه 5 سیما
برنامه «به خانه بر می‌گردیم» امروز میزبان مرضیه‌هاشمی مجری شبکه پرس‌تی‌وی خواهد بود.
مجله تصویری صبحگاهی شبکه پنج «یه روز تازه» نیز با دعوت از مسؤولان وزارت آموزش و پرورش معطوف به این مناسبت خواهد بود.
برنامه «در شهر» نیز از مراسم راهپیمایی 13 آبان در روز دانش‌آموز گزارش تصویری تهیه خواهد کرد.

شبکه نمایش
فیلم سینمایی «تخت جمشید سر روز ولت» به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر محصول 1387 ایران در گونه سیاسی است. این فیلم سینمایی امروز ساعت 13 پخش می‌شود. در خلاصه این فیلم آماده است: آقای فریمن، مستند‌ساز برجسته آمریکایی، فیلم مستندش در جشنواره فیلم‌های مستند به عنوان سینما حقیقت انتخاب می‌شود و برای شرکت در جشنواره به ایران می‌آید و...
فیلم سینمایی «شنود» به کارگردانی جیاکومو مارتلی محصول 2006 ایتالیا است. این فیلم امشب ساعت 23 از شبکه نمایش پخش خواهد شد. در خلاصه داستان آمده است: یک شرکت خصوصی موفق شده است سیستم شنود بی‌نظیری را طراحی نماید. این سیستم میکروفن تلفن‌های خانگی موجود در هر ساختمان را به یک وسیله جاسوسی غیرقابل تصور تبدیل می‌کند و...

شبکه قرآن و معارف
مستندهای سراج، 444 روز، خط امام و مراسم رونمایی از تولیدات مرکز بسیج ویژه ایام 13 آبان از جمله برنامه‌هایی است که شبکه قرآن و معارف سیما برای این روز تدارک دیده است.

شبکه هفت سیما
برنامه «صبحی دیگر» شبکه هفت سیما به مناسبت روز دانش‌آموز از ساعت 9 صبح میزبان اسفندیار قره‌باغی خواننده آهنگ «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو» خواهد بود. همچنین در این برنامه از کسانی که در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نقش داشتند دعوت می‌شود. در بخشی دیگر خسرو معتضد در خصوص دلایل دستاوردهای تصرف لانه جاسوسی و... صحبت خواهد کرد.
برنامه «فرصت برابر» امروز از ساعت 16 میزبان رضوان حکیم‌زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خواهد بود. در این برنامه در خصوص این‌که چگونه دانش‌آموزان به بصیرت افزایی سیاسی می‌رسند گفت‌وگو می‌شود.
«دوربین هفت» گزارشی از مراسم رونمایی از دیوارنگاره‌های جدید لانه جاسوسی، موزه 13 آبان و...پخش می‌کند.

شبکه امید
به مناسبت گرامیداشت 13 آبان و روز دانش آموز ویژه‌برنامه «قاب امید» امروز از ساعت 9 به مدت 180 دقیقه از شبکه امید روی آنتن می‌رود. قاب امید در ارتباط زنده و مستقیم با غرفه شبکه امید که در محل برگزاری راهپیمایی برپاست، حماسه‌آفرینی دانش‌آموزان را منعکس می‌کند.

شبکه افق
ویژه‌برنامه «عصر» به مناسبت ۱۳ آبان از شنبه روی آنتن رفته است و امشب هم ساعت 22 پخش می‌شود. این برنامه با اجرای نادر طالب‌زاده و با حضور مهمانان داخلی و خارجی به زوایای مختلف وقایعی می‌پردازد که در 13 آبان و تاریخ‌های مختلف روی داده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها