انتخاب بهترین شیوه تبلیغات و ارتباط با مشتریان، یکی از دغدغه‌های کسب و کارهای مختلف است.
کد خبر: ۱۲۳۴۹۳۸
چگونه اس ام اس تبلیغاتی انبوه ارسال کنیم؟

صاحبان مشاغل همیشه به دنبال مقرون به صرفه ترین و در عین حال پربازده ترین شیوه تبلیغات هستند.

به همین علت، ارسال پیامک هدفمند؛ یکی از بهترین روش های پرکاربرد است که همواره مخاطبین زیادی را به خود اختصاص داده است.

بدون شک؛ همه با نحوه کارکرد پیامک آشنایی دارند؛ گاهی یک پیام‌ کوتاه جذاب؛ چنان معجزه می‌کند که بازخوردش به مراتب از تبلیغات‌های سطح کلان بسیار بیشتر است.

با توجه به اینکه تاثیر پیامک بسیار مشهود است؛ به همین خاطر بسیاری از نهادها و صاحبان مشاغل به دنبال تبلیغات پیامکی هدفمند هستند.

منظور از تبلیغات هدفمند چیست؟

به ارسال پیامک به قشر خاص و مرتبط با کسب و کار، بر حسب نیاز مشتریان پیامک هدفمند می‌گویند. معمولا ارسال پیامک انبوه، به دلیل تقسیم بندی های انجام شده بر حسب ارسال پیامک بر اساس؛ سن و سال، منطقه، اصناف، کدپستی و... در زیر مجموعه پیامک‌های هدفمند قرار می‌گیرد.

استفاده از پیامک تبلیغاتی انبوه قطعا برای کسب و کارها مفید خواهد بود. حالا علاوه بر موارد گفته شده، پیامک تبلیغاتی انبوه مزایای دیگری هم دارد.

ما در این مقاله قصد داریم؛ شما را با انواع پیامک‌های انبوه آشنا کنیم. با سامانه پیامک قاصدک همراه باشید.

به طور کلی، صرفه جویی در وقت و هزینه اولین مزیت بزرگ استفاده از سرویس پیامک انبوه است. بسیاری از کسب و کارها؛ می توانند با ارسال پیامک انبوه به اهداف بازاریابی و معرفی کسب وکارخود بپردازند.

با پنل پیامکی می‌توانید؛ به گروه‌های خاصی که مدنظرتان است پیامک ارسال نمایید. این گروه‌ها قبلا در دفترچه تلفن ساخته شده و هر کدام شامل تعدادی شماره تلفن همراه است. با انتخاب گروه و درج متن می‌توان به تمام شماره‌های موجود در یک گروه یا چند گروه پیامک ارسال کنید.

همانطور که پیش‌ترگفتیم؛ ارسال پیامک انبوه در زمره پیامک هدفمند قرار دارد؛ بنابراین شما می‌توانید با هر هدفی، پیامک انبوه؛ ارسال کنید و به بازدهی بالایی برسید.

ارسال گروهی پیام‌کوتاه، بر حسب ارسال منطقه‌ای، ارسال بر اساس پیش‌شماره و کدپستی، ارسال بر اساس پیام کوتاه بر اساس اصناف، ارسال پیام‌کوتاه بر اساس سن و جنسیت و ارسال پیام کوتاه از دکل (BTS) ایرانسل، از انواع پیامک‌های انبوه سامانه پیامک قاصدک است که در ادامه به توضیح مختصر هر یک می‌پردازیم.

ارسال منطقه ای:

با استفاده از قابلیت ارسال منطقه‌ای، می‌توانید نسبت به ارسال پیامک تبلیغاتی یا اطلاع رسانی به مناطق مختلف بسیاری از شهرها اقدام کنید.

در ارسال منطقه ای این امکان فراهم است که به همه شماره‌های آن منطقه یا تعداد خاصی از شماره‌‌ها، به‌صورت اتفاقی پیامک ارسال کنید.

در ارسال منطقه ای؛ نقشه شهر، یا نام مناطق با تعداد شماره‌های همراه موجود در اختیارکاربران قرار می‌گیرد؛ که پس از انتخاب منطقه می‌توانند نسبت به ارسال پیامک انبوه به منطقه مورد نظرشان اقدام کنند.

ارسال بر اساس پیش‌شماره و کدپستی:

امکان ارسال براساس پیش شماره؛ این امکان را به مخاطبان خود می‌دهد که به شماره هایی که پیش‌شماره‌های مشترک دارند؛ پیامک تبلیغاتعی ارسال شود.

به عنوان مثال می‌توان به تمام شماره‌هایی که با 0912787 شروع می‌شوند پیامک ارسال کرد. همچنین امکان ارسال براساس کدپستی این امکان را فراهم می‌کند تا به شماره‌هایی که مالکین آن‌ها، کدپستی های خاص دارند پیامک ارسال نمود.

به عنوان مثال می‌توان به شماره‌هایی که کدپستی مالک آنها با 34175 شروع می‌شوند پیامک ارسال کرد.

ارسال پیام‌کوتاه بر اساس اصناف:

بانک اطلاعاتی شماره‌های اصناف به تفکیک هر صنف و شهرهای مختلف در سامانه پیامک قاصدک، موجود است.

با انتخاب شهر و اصناف هر شهر می‌توانید؛ تعداد شماره موبایل‌های هر صنف را در دسترس خود داشته باشید؛ و در صورت نیاز و یا در صورت تمایل به ارتباط با اعضای اصناف مختلف بپردازید.

ارسال پیام‌کوتاه بر اساس سن و جنسیت:

سامانه پیامک قاصدک، بانک اطلاعاتی شماره موبایل‌های بسیاری از شهر های ایران را براساس تفکیک سن و جنسیت؛ در دسترس دارد.

به‌همین دلیل شما می‌توانید، پس از ورود به قسمت «ارسال بر اساس سن و جنسیت» با انتخاب نام استان و شهر مورد نظر؛ به بازه سنی و جنسیت مورد نظرتان پیامک ارسال نمایید.

ارسال پیام کوتاه از دکل (BTS) ایرانسل:

با استفاده از این سرویس می توان به موبایل های حاضر (فعال) در دکل های ایرانسل (BTS) منطقه مورد نظر پیام های تبلیغاتی ارسال نمود.

ارسال انبوه پیامک با توجه به مزایا و امکاناتی که در اختیار شما؛ قرار می‌دهد، یکی از روش‌های پر مخاطب پنل‌های پیام کوتاه است؛ که به کارگیری این سرویس، امکان گزارش گیری و تحلیل آماری پیامک های ارسالی را برای شما ممکن ساخته و می‌توانید بازخورد آن را بررسی کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها