بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای هم اکنون پایتخت در شرایط پاک است و کیفیت مطلوب هوا در تهران تا صبح فردا (8 آبان) ادامه دارد.
کد خبر: ۱۲۳۴۹۲۲
تنفس هوای پاک در تهران

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حاکی از آن است که طی صبح امروز (7 آبان) در اکثر مناطق پایتخت شاهد برقراری شرایط مطلوب به دلیل کاهش تردد خودروها در روز تعطیل و افزایش میزان ناپایداری جوی همراه با ابرناکی در نخستین ساعات خواهیم بود.

طی روز نیز با افزایش میزان ناپایداری جو، کاهش ابرناکی و افزایش نسبی سرعت باد در برخی ساعات بعد ازظهر شرایط را برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم می‌کند که سبب تداوم شرایط مطلوب در اکثر مناطق پایتخت می‌شود.

وزش باد تا ساعات پایانی امروز ادامه دارد که به دنبال آن در اکثر مناطق شاخص کیفیت هوا در محدوده سالم قرار می‌گیرد همچنین این شرایط جوی تا صبح فردا (8 آبان) ادامه دارد و با وجود افزایش ذرات معلق ناشی از آغاز تردد خودروها، در اکثر مناطق شرایط مطلوب کیفیت هوا را خواهیم داشت.

با افزایش موقتی سرعت باد در برخی ساعات بعد ازظهر و رشد تدریجی ابرناکی، شرایط مساعد برای پراکندگی آلاینده‌ها برقرار می‌شود همچنین در اواخر وقت فردا به دلیل افزایش حجم ترافیک و کاهش سرعت باد همراه با بارش باران در پاره‌ای از مناطق شهر تهران، تجمع ذرات معلق و کاهش موقتی کیفیت هوا در نواحی پرتردد دور از انتظار نیست.

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای 24 ساعت گذشته پایتخت منتهی به 8 صبح امروز با شاخص میانگین 54 در شرایط سالم قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون نیز با شاخص میانگین 49 در شرایط پاک است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها