کد خبر: ۱۲۳۴۵۱۳
چرا بازار خرید ویلا در شمال، این چنین گرم و پرشور است؟

خرید ویلا در شمال یک ولی نعمت است

شمال را مبدأ زیبایی ها می دانیم، معتقدیم شمال یک نقطه آغاز است، یک نقطه دنج بر فراز مختصات ایران که حتی نامش حس زندگی را در ما احیا می کند. سکانس های شمال، حکم یک رؤیای شیرین را برایمان دارند، جالب است جایی نوشته بود شمال کارخانه رؤیاست، به گمانم خیلی هم بیراه نیست. حالا همین شمال که تحسین همه را برانگیخته و در بکر بودن یدی طولانی دارد، به نقطه عطفی میان سرمایه گذاران بدل شده است. خرید ویلا در شمال، آن هم فوری و فوتی، اگرچه اما و اگر هایی دارد اما یک خواسته قلبی در میان آحاد ایرانیان به حساب می آید.

تبلیغات پرطمطراق خرید ویلا در شمال را باور کنیم؟

تبلیغ ویلای شمال با بسامدی تند در حال تکرار است، درج آگهی های خرید و فروش ویلا آن هم در نهایت اغواگرای و توأم با مبالغه، گاه هضمش برای مان دشوار است. اما فروش، تنها یک سر این طیف است و استقبال گرم مردم از خرید ویلای شمال، در سوی دیگر این طیف ایستاده است. بیلبورد های دیجیتالی خرید ویلا در چمستان را با قیمت ارزان، وعده می دهند و دیوار ها از شدت وزن آگهی های خرید ویلا در نور، رو به انفجارند. دوست داریم دلیلش را بدانیم، علتش به آنچه در بالا قید کردیم بر می گردد، به علاقه ایرانیان به خرید ویلای شمال.

واقعیت این است که افزایش ساخت و ساز ویلا در شمال، به ویژه مازندرانی که در همسایگی تهران خانه دارد، از افزایش تقاضای خریداران ریشه می گیرد، به بیان خودمانی، آنچه موجب شده شاهد سبز شدن قارچ گونه ویلا در جای جای شمال باشیم (تا جایی که ویلا ها تا نوک تپه و انتهایی ترین نقطه ساحل کشیده شده اند!)، علاقه مردم به خرید ویلای شمال است اما چرا؟

آیا خرید ویلا در شمال ارزش این همه قیل و قال را دارد؟ بله دارد. به دلایلی که در ادامه لیست شده اند.

  1. سبزینگی و تازگی در شریان های شمال جریان دارد

نخستین عاملش از طبیعت تازه شمال نشأت می گیرد. شمال، زیبایی هایش قطره چکانی و محدود نیست، تا چشم کار می کند این سبزی و شادابی ادامه دارد و اتفاقا محبوبیت شمال از همین جا آغاز می شود. وفور رود و دریاچه و آبشار، دومین عاملی است که نگاهمان را به سمت خرید ویلا در چمستان، نور یا دیگر فرزندان شمال می چرخاند. آب که یک فاکتور حیاتی است چنان درون شمال ریشه دوانده که به موجباتش، تمشک های وحشی و درختان تمام عیار از خاک شمال سر برآورده اند و با سرعت بالا قد کشیده اند. در شرایطی که بیشتر خاک ایران با کم آبی دست و پنجه نرم می کند، خرید ویلا در شمال باز هم یک ولی نعمت بزرگ به حساب می آید. وقتی از طبیعت شمال سخن می گوییم، مخاطب مان تنها دشت های وسیع و سبزه نیست، که هوای پاک، بارش همیشگی باران، کوه های سر به فلک کشیده، چلچله پرندگان و حضور پررنگ بازارچه های محلی، همه به یک اندازه در این زیبایی سهیم اند. این قسمت را با یک نکته به پایان می بریم: آب فراوان و هوای پاک در شمال حضور بهم رسانده اند تا ثابت کنند خرید ویلا در شمال، معامله ای دو سر برد است.

  1. خرید ویلا در شمال، نویدبخش سود مالی

خرید ویلا در شمال یک راه سرمایه گذاری

شمال از قسمت سرمایه گذاری و سودآوری هم امتیاز می گیرد. نه تنها خرید ویلا که حتی خرید زمین در شمال نیز این روز ها یک برگ برنده به حساب می آید که دلیلش جدای از طراوت شمال و سلامتی که برای مان به ارمغان می آورد، ناشی از اهمیت سرمایه گذاری در این منطقه است. نظر به این که شمال ایران، قطب گردشگری کشور را شکل می دهد و سالانه پذیرای افراد زیادی است، خرید ویلا در شمال می تواند یک راه درآمدی باشد. وقتی شمال، فرش قرمز برای مسافران پهن می کند و آن ها را با آغوش باز می پذیرد، به دنبالش، رونق اقتصادی در شمال، سایه می گستراند و رونق سرمایه به وضوح مشاهده می شود. در چنین شرایطی، می توان با اجاره ویلای خریداری شده، به درآمد رسید، هرچند به همین جا ختم نمی شود و خرید ویلای شمال به تنهایی نیز مفهوم سرمایه گذاری را ادا خواهد کرد، یعنی ملکی را خریداری می کنیم و در آینده ای نزدیک، با یک ارزش افزوده، قادر به فروشش خواهیم بود بی آن که فعالیت سخت و دشواری را به انجام رسانده باشیم.

خرید ویلا در نور، خرید ویلا در چمستان و هر شهر دیگری، علاوه بر این که، خرید یک تکه از طبیعت، معنا می شود، سودآوری و افزایش سود را هم در چشم انداز دارد. اول خونه، به عنوان سایتی که رسالتش را ارائه مشاوره خرید و فروش ویلا می داند، مفتخر است، پیش از معاملات ویلا و زمین در شمال، پاسخگوی سؤالات شما همراهان باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها