پسر جوان که هنگام آزار و اذیت دختر بیمار از سوی پدر او دستگیر شده بود، در دادگاه منکر اتهامش شد.
کد خبر: ۱۲۳۴۳۷۶

به گزارش خبرنگار جام‌جم، اردیبهشت امسال مردی میانسال با پلیس 110 تماس گرفت و ادعا کرد پسر همسایه را هنگام آزار و اذیت دخترش در خانه‌شان دستگیر کرده و از ماموران درخواست کرد خیلی سریع خودشان را به محل برسانند. ماموران پلیس به محل حادثه در یافت آباد اعزام شده و پسر جوان را بازداشت کردند. متهم در برخورد اولیه با پلیس به اتهام خود اعتراف کرد و شاکی برای معاینه به پزشکی قانونی فرستاده شد. با تکمیل پرونده از سوی مراجع قضایی ذی‌ربط، پرونده صبح دیروز در دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی شد.
در ابتدای جلسه مادر شاکی خطاب به قاضی گفت: دخترم دو ماه است که در بیمارستان اعصاب و روان بستری است و مدارک پزشکی او را به دادگاه ارائه کردیم.
او در ادامه در مورد روز حادثه گفت: آن روز برای کاری بیرون از خانه رفته بودم. دخترم به دلیل یک جراحی در خانه مشغول استراحت بود و همسایه‌مان از بیماری او با خبر بود. پسر همسایه این موضوع را شنیده بود و منتظر فرصتی شده بود تا دخترم را تنها در خانه گیر‌بیندازد. زمانی که همسرم سر بزنگاه به خانه آمد، دیده این جوان مشغول فرار از خانه است.
متهم در دفاع از خود گفت: قبول دارم به زور وارد خانه همسایه‌مان شدم؛ اما باور کنید فقط در حال صحبت با دختر بودم و چند لحظه بعد از حضور من بود که پدرش از راه رسید.
قاضی: پزشکی قانونی آثار آزار و اذیت را تایید می‌کند.
متهم: اتهام آزار و اذیت را قبول ندارم.
رای پرونده به زودی صادر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها