سخنگوی ستاد حذف یارانه از کنار گذاشتن یک میلیون نفر از جمع دریافت‌کنندگان یارانه در دو ماه اخیر خبر داد و گفت: استان تهران در صدر فهرست حذف یارانه‌بگیران قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۲۳۳۷۹۱

حسین میرزایی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به آخرین جزئیات حذف یارانه نقدی در مهرماه گفت: با احتساب 400 هزار نفر حذف شده از جمع یارانه‌بگیران در ماه جاری مجموعا بیش از یک میلیون نفر از صف دریافت یارانه نقدی کنار گذاشته شده‌اند.
وی افزود: در شهریور نیز نزدیک به 700 هزار نفر از جمع یارانه‌بگیران کنار رفته بودند، اما روند رسیدگی به اعتراضات همچنان ادامه دارد.
میرزایی با بیان این‌که صد هزار و 188 خانوار یا نزدیک به 400 هزار نفر در مرحله پرداخت یارانه نقدی مهرماه از صف یارانه‌بگیران کنار رفته‌اند، گفت: تاکنون 9 درصد از حذف‌شدگان به روند حذف خود معترض بوده‌اند اما 80‌درصد دلایل مطرح‌شده آنها از سوی ستاد پذیرفته نشده است.
سخنگوی ستاد تبصره 14 قانون بودجه، گفت: فقط 20 درصد دلایل معترضان به حذف یارانه نقدی رد نشده است و بایستی در مورد ادله آنها همچون ورشکستگی، بیماری صعب‌العلاج و... راستی‌آزمایی مجدد صورت گیرد.
این مقام مسؤول درخصوص پراکندگی جغرافیایی حذف‌شدگان از صف دریافت یارانه نقدی گفت: 5/38 درصد حذف‌شدگان از صف دریافت یارانه نقدی از استان تهران بوده‌اند.
وی افزود، استان‌های اصفهان با 2/8 درصد، فارس با 5/7 درصد، خراسان رضوی با 9/6 درصد و استان مازندران با 4/4 درصد در رده‌های بعدی دارای بیشترین جمعیت حذف‌شدگان از دریافت یارانه نقدی قرار گرفته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها