کد خبر: ۱۲۳۲۹۹۳

# رمپ_منطقه - 5
‌ هادی از تهران:
شهرداری منطقه 5 ناحیه 6 با ساخت رمپ، راه خیابان را به پیاده‌روی غربی خیابان برادران رحمانی باز کرده است تا خودروها از طول پیاده‌رو گذشته و به پمپ گاز برسند. چند بار به سامانه 1888 شهرداری شکایت کرده‌ام و هر بار پاسخ‌های بی‌ربط داده‌اند. در آخرین پاسخ از من خواسته‌اند به پلیس راهنمایی و رانندگی مراجعه کنم و بخواهم خودروهایی را که وارد پیاده‌رو می‌شوند جریمه کنند. روشن است که هر رخداد ناگوار که برای افراد پیاده در این مسیر روی دهد مسؤول شهرداری است.

# واردات_رقابت
‌ عظیمی از نور:
با توجه به واردات بی‌رویه دولت، بخش خصوصی بسیار ضعیف شده و دیگر توان رقابت با واردات را ندارد.

# جریمه_فوتبال
‌ عبادی از اصفهان:
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با جرایم بسیار سنگین بازیکنان و مربیان، درآمدی هنگفت کسب کرده است ولی هیچ اطلاعی از نحوه هزینه‌کرد آن در اختیار نیست. چرا؟

# مواد_شوینده
‌ ایمانی از تهران:
با وجود کاهش قیمت ارز و ثبات در این بازار، ولی بعضی از کالاها مانند مواد شوینده گران شدند. چرا؟

# هواپیما _فرسودگی
دهقان از تهران:
استفاده از هواپیماهای فرسوده در ناوگان هوایی کشور بسیار خطرناک است و هر از گاهی به علت نقص فنی یک هواپیما شاهد تاخیر در پرواز هستیم.

# ترافیک_رمپ
شیخ‌نبی از تهران:
توقف خودروها در رمپ خروجی اتوبان همت شرق به اتوبان صیاد به دلیل ممنوعیت ورود تا قبل از ساعت 19، باعث ترافیک و کندی حرکت خودروهای دیگر می‌شود.

# اتوبوس_تعطیل
نامور از تهران:
شهرداری و سازمان‌هایی مانند محیط زیست شهروندان را تشویق به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی‌ می کنند، اما در روزهای تعطیل شهروندان به زحمت می‌توانند از اتوبوس استفاده‌کنند، چراکه زمان حرکت‌آنها مشخص نیست.

info@jamejamdaily.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها