پیروزی 14 بر صفر ایران برابر کامبوج پیش از این‌که مسابقه باشد یک بازی تمرینی بود

جشن گلزنی ایران

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری بسیار آسان مقابل تیم کامبوج به برتری 14‌بر‌صفر رسید تا با روحیه مناسب آماده بازی مقابل بحرین شود. تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار مرحله گروهی خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، در ورزشگاه آزادی به مصاف کامبوج رفت و در پایان جشنواره‌ای پرگل به برتری 14 بر صفر رسید.
کد خبر: ۱۲۳۲۶۱۰

کامبوجی‌ها در این بازی جوانمردانه بازی کردند و خوشبختانه رو به بازی خشن و ناجوانمردانه نیاوردند تا با کمترین آسیب و بدون غایب به بازی حساس سه‌شنبه مقابل بحرین برسیم. این بازی که تحت تاثیر حضور بانوان در ورزشگاه برگزار می‌شد، دیداری برای تمرین گلزنی مهاجمان ما بود. سردار آزمون (11، 35 و 44)، کریم انصاری‌فرد (40، 49، 61 و 88)، مهدی طارمی (22 و 55)، محمد محبی (65 و 67) و میلاد محمدی (85) برای ما گلزنی کردند و گل‌های دیگر ما را احمد نوراللهی (4) و محمدحسین کنعانی‌زادگان (18) به ثمر رساندند. این نشان می‌دهد برخلاف بازی‌های تیم ملی در زمان کارلوس کی‌روش که بازیکنان همه خطوط در گلزنی نقش داشتند، امر گلزنی فقط متوجه مهاجمان تیم است.
مارک ویلموتس می‌توانست از بازیکنان ذخیره برای این بازی استفاده کند اما ترجیح داد علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی (امید ابراهیمی-61)، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، مرتضی پورعلی‌گنجی، کریم انصاری‌فرد، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی طارمی، سردار آزمون (مسعود شجاعی-57)، محمد محبی (مهرداد محمدی-73) و رامین رضاییان را در این بازی به کار گیرد.
پرنجال بنرجی هندی هم قضاوت این دیدار را به‌عهده داشت.
تمرین دیروز
بازیکنان تیم ملی صبح دیروز در دو گروه در مرکز ملی فوتبال به تمرین پرداختند که به تمرین بازیکنان ذخیره اختصاص داشت. این تمرین با توپ، حدود یک ساعت طول کشید. بازیکنانی که در ترکیب اصلی دیدار مقابل کامبوج به میدان رفته بودند، با حضور در سالن بدنسازی پک، تمرین ریکاوری را پشت سرگذاشته و سپس راهی استخر شدند.
سومین بازی در بحرین
بازیکنان تیم ملی حالا با شش امتیاز از دو بازی در صدر جدول گروه C قرار دارند و با بالاترین روحیه آماده بازی حساس سه‌شنبه در ورزشگاه ملی بحرین در شهر ریفا (که آن را رفاع هم می‌نامند) می‌شوند.
رضاییان مرخص شد
رامین رضاییان، مدافع تیم ملی فوتبال ایران که بعد از دیدار با کامبوج به بیمارستان رفته بود، از بیمارستان مرخص شد. رضاییان بعد از دیدار مقابل کامبوج، به دلیل درد از ناحیه فک با یکی از پزشکان تیم ملی راهی بیمارستان شد.

برنامه هفته چهارم مقدماتی جام جهانی
سه‌شنبه 23 مهر

گروه A : فیلیپین - چین / گوام - سوریه
گروه B : تایپه - استرالیا / اردن - نپال
گروه C : کامبوج - عراق / بحرین - ایران (ساعت 20)
گروه D : سنگاپور - ازبکستان / فلسطین - عربستان
گروه E : هند - بنگلادش / قطر - عمان
گروه F : مغولستان - قرقیزستان / تاجیکستان - ژاپن
گروه G : تایلند - امارات / اندونزی - ویتنام
گروه H : کره‌شمالی - کره‌جنوبی / سریلانکا - لبنان

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها