وزیر نیرو گفت: تعرفه برق به هیچ وجه افزایش پیدا نکرده و هرآنچه عمل شده، همان بوده که پیش از این در قبوض کاغذی به ثبت می‌رسیده است.
کد خبر: ۱۲۳۲۲۰۸
وزیر نیرو:تعرفه برق با حذف قبض کاغذی تغییر نکرده است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان در حاشیه مراسم افتتاح پست برق شهدا گفت: حذف قبوض کاغذی به هیچ وجه به معنای حتی یک ریال افزایش تعرفه نیست و از تمامی هم‌وطنان درخواست می‌کنم هر کس هر نوع اطلاع مستندی که راجع به موضوع افزایش تعرفه دارد با ذکر جزئیات به دفتر بنده اطلاع دهد تا شخصاً رسیدگی کنم. علاوه بر این، صدور الکترونیکی قبض این امکان را ایجاد کرده که اطلاعات بیشتری در مقایسه با زمانی که قبوض کاغذی صادر می‌شد در اختیار قرار بگیرد.

وی افزود: زمانی که اعلام می‌کنیم بخش خصوصی هستیم و طرح‌هایمان را از محل درآمدی که از مردم دریافت می‌کنیم به مرحله اجرا می‌رسانیم، پس به هر میزان که هزینه‌ها کاهش یابد، عملاً این موضوع کمک به مصرف کنندگان محسوب می‌شود. چندین سال است که طرح‌های توسعه منابع آب و خاک در ۱۲ استان مرزی کشور اجرا می‌شود.

این مقام مسوول با بیان اینکه عمده طرح‌های آب و خاک متوجه به فعلیت رساندن ظرفیت‌های بالقوه و البته حفظ سطح رفاه و آسایش در مناطق برخوردار است، اظهار داشت: برای به ثمر رساندن طرح‌های توسعه منابع آب و خاک در استان‌های مرزی کشور، از سال ۱۳۹۳ تا کنون حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان منابع از صندوق توسعه ملی با مجوزهایی که مقام معظم رهبری دادند، استفاده شده است.

اردکانیان با اشاره به اینکه شهر تهران، به عنوان پایتخت کشور با جمعیت چند میلیونی باید از یک برق مطمئن و پایدار برخوردار باشد، افزود: طرح‌های مهمی که در حال اجراست و امروز سه پروژه از آنها به بهره‌برداری رسید در همین راستا است.

وزیر نیرو در پایان با اشاره به آغاز رسمی پویش الف، ب، ایران در وزارت نیرو خاطر نشان کرد: وزارت نیرو این طرح را آغاز کرده و انشاءالله دستگاه‌های دیگر نیز طرح مذکور را بهتر از این وزارتخانه انجام خواهند داد و اشکالاتی که ما داریم را تصحیح کرده و با روش بهتری پیش خواهند برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها