داماد خشمگین پس از قتل همسر و مادرزنش در یکی از محله‌های رشت، به قزوین گریخت و در مسافرخانه‌ای خودکشی کرد.
کد خبر: ۱۲۳۲۱۵۴

به گزارش خبرنگار جام‌جم، عصر دیروز وقتی مدیر مسافرخانه‌ای در قزوین متوجه سر و صدای عجیب از اتاق شش شد، خود را پشت در رساند و چند بار نام مسافر اتاق را صدا زد اما جوابی نشنید. به همین خاطر با کلید یدک در را باز کرد و بعد از وارد شدن به اتاق با صحنه هولناکی روبه‌رو شد. مرد 41 ساله خود را از سقف اتاق حلق آویز کرده بود.
مدیر مسافرخانه سریع با پلیس و اورژانس تماس گرفت اما وقتی امدادگران آنجا حاضر شدند، دیر شده بود و نفس مرد جوان برای همیشه بند آمده بود.
ماموران در تحقیقات مقدماتی دریافتند این مسافر آن روز به مسافرخانه آمده و اتاقی اجاره کرده بود. در بازرسی اتاق یک دستنوشته پیدا شد که در آن نوشته بود، به خاطر اختلافاتی که با همسرم داشتم، امروز او و مادرزنم را کشتم و فرار کردم.
این مرد در ادامه آدرس خانه مادرزنش در سه راه خاور‌شهر رشت را یادداشت کرده و از پلیس خواسته بود سراغ آنها بروند.
موضوع این نامه به پلیس آگاهی گیلان اعلام شد و تیمی از ماموران پلیس رشت راهی خانه مورد نظر شدند. چند بار در خانه را زدند اما کسی جواب نداد، به همین خاطر با دستور قضایی وارد آنجا شده و با جسد زن میانسال و دختر جوانش روبه‌رو شدند.
داماد خشمگین ابتدا همسرش را با دست خفه کرده و بعد مادرزنش را با ضربه‌های چاقو کشته ا ست.
تحقیقات پلیسی نشان داد، این زن و مرد از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتند و روز یکشنبه مرد جوان به خانه مادرزنش رفته و این جنایت را رقم زده است.
ماموران سپس از همسایه‌ها تحقیق کردند که آنها مدعی شدند،آخرین بار روز شنبه زن میانسال را دیده‌اند.
پس از تحقیقات مقدماتی جسد مقتولان با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها