مصرع معروفی از نی‌نامه مولاناست که عبارتی است ورد زبان خیلی‌ها. هر کسی از ظن خود شد یار من... همیشه هم همین‌طور است که هر آدمی از فکر و ظن خود یار دیگری می‌شود.
کد خبر: ۱۲۳۲۱۰۴

امروز هم ما درجهانی زندگی می‌کنیم که فکرها و ظن‌ها و شیوه‌ها بی‌شمار شده‌اند. نمونه بارز این موضوع را می‌توان در ویدئویی دید که در اینستاگرام منتشر شده و خواننده و نوازنده جوانی را نشان می‌دهد که سر مزار شهیدی نشسته و برای او می‌نوازد و می‌خواند.
رضا هادی‌زاده آملی، هنرمند جوانی است که گیتارش را برداشته و رفته سر مزار شهید
مفقود الاثر خانطومان رضا حاجی‌زاده. برای او موسیقی اجرا می‌کند و غرق حال و عالم خود است. تماشای این ویدئوی کوتاه که پر از حس خوب و دلنشین است البته واکنش‌های متفاوتی هم داشته است. برخی افراد از کار این جوان هنرمند قدردانی و او را ستایش کرده‌اند و برخی دیگر هم نسبت به او انتقاداتی داشته‌اند.
البته این اتفاق بیشتر میان طیف مذهبی اینستاگرام رخ داده و جالب است که برخی افراد مذهبی از آن انتقاد کرده و برخی دیگر این انتقادها را پاسخ داده و از رفتار هادی‌زاده و خواندن و نواختنش برای این شهید دفاع کرده‌اند. اما در کل فضای حاکم در فضای مجازی بر ستایش این اتفاق می‌گردد و خیلی‌ها این خواننده جوان را تحسین می‌کنند که با هنرش برای شهید می‌خواند و می‌نوازد. آنها که پذیرفته‌اند خیلی از جوان‌ها چه ظاهرشان مذهبی باشد و چه نه، ارزش‌های جامعه، انسانیت و مفهوم شهادت را به‌زعم خود درک می‌کنند و برایش احترام قائلند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها