محمد نصرتی و گل ریحان به سختی مقابل استقلال شکست خوردند. این تیم در جام حذفی در 90 دقیقه با استقلال یک بر یک مساوی کرد. در وقت‌های تلف شده بود که آنها دو گل خوردند و بازی را باختند. محمد نصرتی در گفت‌وگو با جام‌جم می‌گوید تیمش عملکرد خوبی داشت و حتی بعضی از مربیان با او تماس گرفته و از کار آنها تعریف کرده‌اند.
کد خبر: ۱۲۳۱۴۰۰

خیلی‌ها اعتقاد دارند تیم شما عملکرد خوبی در 90 دقیقه داشت ولی در وقت‌های اضافه....
بعد از بازی خیلی‌ها با من تماس گرفتند و تبریک گفتند به خاطر بازی خوب گل ریحان. واقعا به من لطف داشتند. معتقد بودند تیم ما روان فوتبال بازی می‌کند. در 90 دقیقه نمی‌گویم برنده ولی می‌توانستیم با نتیجه بهتری از زمین بازی خارج شویم. شما فیلم بازی را دوباره نگاه کنید. ما به استقلال موقعیتی ندادیم. این تیم موقعیت جدی در طول بازی نداشت. در وقت‌های تلف شده هم متاسفانه بد موقع گل خوردیم. بعد از آن تلاش کردیم که بتوانیم گل مساوی را بزنیم و جلو کشیدیم و این باعث شد گل سوم را هم دریافت کنیم. به هر حال رقیب ما هم استقلال بود.
پنالتی علیه شما گرفته شد. ظاهرا سر آن هم خیلی بحث داشتید.
بله، کارشناسان گفتند پنالتی اشتباه بوده و بازیکن ما خطایی نکرده بود.
شما چرا سر گل دوم استقلال اعتراض کردید؟ آن اعتراض هم منجر به اخراج شما شد.
بله، من در آن صحنه مرتکب اشتباه شدم. یک لحظه فکر کردم فرشید اسماعیلی دیوسالار مدافع ما را از پشت شارژ کرده و به همین خاطر زمین خورده است. در آن لحظه چیزی که ما دیدیم این بود. بعد از بازی چند بار صحنه را تماشا کردم و دیدم اصلا خطایی اتفاق نیفتاده است. به همین علت عذرخواهی می‌کنم. من دچار اشتباه شدم. البته آقایی فکر کنم در موقعیت آفساید بود ولی باز خیلی بحث درباره آن نداریم.
خبر رسید که روی سکوها با هواداران استقلال درگیر شدید.
درگیری؟ نه. چرا باید درگیر می‌شدم؟
نمی دانیم در خبرها دیدیم.
نه، خبر درست نیست.
پس چه اتفاقی افتاد؟ چون خبرنگاران دیدند در قسمتی که شما بودید، شلوغ شد.
نه ما بحثی نداشتیم. جایگاه وی آی پی معمولا برای کسانی است که بیایند و بازی را به دور از جوی که در سکوهای دیگر ورزشگاه دارد، تماشا کنند. بحث مدیرعامل ما با مسؤولان هیات فوتبال بود که چرا این مساله رعایت نشده است. در جایگاه وی آی پی تعدادی از هواداران استقلال بودند که حتی شعار می‌دادند و این مساله باعث ناراحتی مسؤولان باشگاه شد. به هیات فوتبال اعتراض داشتند که چرا باید این اتفاق بیفتد. به هر حال ما در شهر خودمان میزبان بودیم و توقع نداشتیم این اتفاق بیفتد. ولی این‌که من درگیر شدم با هوادار استقلال، صحت نداشت.
بعد از بازی هم مشکلی به وجود آمد؟
نه مشکلی نبود.
موبایل خود را از دسترس خارج کرده بودید. گفتیم شاید شماره‌تان پخش شده است.
نه به این دلیل نبود. کمی جو به هم ریخته بود. نمی‌خواستم در عصبانیت حرفی بزنم. به هر حال یکسری اتفاقات حاشیه‌ای هم در ورزشگاه افتاده بود. بهتر بود کمی سکوت کنم.
نظرتان درباره استقلال چیست؟
استقلال تیم خوبی است ولی نیاز به زمان دارد تا بیشتر جا بیفتد. این تیم مقابل ما از تجربه خود استفاده کرد و به نتیجه رسید. به هر حال این تیم بازیکنان با تجربه‌تری داشت. برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم ولی قطعا استقلال هم مثل دیگر تیم‌ها در لیگ‌برتر کار سختی خواهد داشت.
چقدر در فضای مجازی با گلی که تیم شما زد، شوخی شد. دیدید شوخی‌ها را؟
بله، کم و بیش در جریان قرار گرفتم. یکی از گل‌های زیبای فصل حذفی بود. فقط حیف که نشد بازی را ببریم تا این گل شیرین‌تر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها