در دورانی که کشور با یک جنگ اقتصادی بزرگی روبرو است و انواع تحریم ها را پیش رو دارد، تولید کنندگان می‌توانند با تولید محصولی با کیفیت و خوش قیمت مانع خروج ارز از کشور برای تامین تجهیزات و ملزومات مورد نیاز مردم و صنعتگران شوند.
کد خبر: ۱۲۳۱۲۵۹
تولیدکنندگان تجهیزات رستوران یکی از سربازان جنگ اقتصادی کشور هستند

از این رو یک تولید کننده ملی می‌تواند نقشی موثر در رونق کسب و کار و اقتصاد کشور داشته باشد. و مانند سربازی در جنگ اقتصادی نقش آفرینی کند. مردم نیز با حمایت از تولید ملی بقای این سرباز را تضمین می‌کنند.

صنعت آشپزی و رستوران داری نیز یکی از بخش هایی است که به دلیل تنوع بسیار بالا در تعداد و نوع تجهیزات، بسیاری از تامین کنندگان تجهیزات رستوران را در گذشته و حتی حال حاضر مجبور به واردات گسترده از کشور های خارجی کرده است. که این موضوع سبب خروج ارز از کشور می‌شود.

از سویی ارائه خدمات پس از فروش برای این نوع محصولات سخت تر از قبل شده است. و تحریم ها هر روز به ما نشان می‌دهد، که در این صنعت هم باید به فکر خود کفایی و تکیه دادن به شرکت های تولید کننده داخلی باشیم. و نگاه عمیق تر به این صنعت داشت. سوالی که ذهن اکثر افراد را به خود درگیر کرده است این است که آیا تولید کنندگان داخلی ما در تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی تفاوت زیادی با برند های بین المللی دارند؟

برای پاسخ به این سوال باید به سراغ تولید کنندگان داخلی رفت و محصولات آنها را با نمونه های مشابه خارجی مقایسه کرد. از همین رو یکی از تولید کنندگان تجهیزات رستوران در کشور که سابقه درخشانی در بازار داخلی و خارجی داشت را انتخاب کردیم.

معرفی مجموعه تولیدی تجهیزات رستوران پویا صنعت

مجموعه تولیدی تجهیزات رستوران پویا صنعت، مجموعه ای است که با تکیه بر دانش بومی و نیروی انسانی متخصص و همچنین 15 سال تجربه محصولات خود را از مرکز جغرافیایی ایران تا قلب اروپا، آمریکا و آسیا صادر کرده است. همچنین این مجموعه توانسته است، خود را در 5 قاره به عنوان یک برند بین المللی معرفی نماید.

بررسی خود را با بازدید از این شرکت که دفتر مرکزی آن در شهر یزد است آغاز کردیم. آنچه در شروع برایمان جذاب بود، رشد و توسعه این شرکت از یک شرکت کوچک به شرکتی بزرگ و با ده ها پرسنل و کادر اداری و فنی بود. مجموعه تولیدی صنعتی پویا صنعت به صورت تخصصی تولید کننده تجهیزات راه اندازی خط تهیه کباب و خط تهیه و پخت همبرگر است. و محصولات متنوع و باکیفیتی را نسبت به نمونه های خارجی تولید می‌کند. از سویی، هزینه تمام شده این محصولات بسیار به صرفه تر و مناسب تر از نمونه های خارجی است. برای اثبات این موضوع به دیدن فروشگاه و کارگاه تولیدی این شرکت رفتیم تا ببینیم وجه تمایز محصولات این شرکت با نمونه های مشابه خارجی در چیست.

دستگاه کباب زن پویا صنعت

یکی از شاخص ترین محصولات پویا صنعت که شهرت جهانی پیدا کرده است .دستگاه کباب زن اتوماتیک است که ثبت اختراع نیز شده و اولین دستگاه تولید شده توسط این شرکت است. این دستگاه اتوماتیک قادر به سیخ گیری 1000 سیخ کباب در ساعت می‌باشد.

دستگاهی که به گفته مصرف کنندگان آن یکی از مدرترین دستگاه های کباب زن موجود در بازار است. صادرات وسیع آن به تمام نقاط جهان، نشانی بر کیفیت و عملکرد مناسب آن است. از این دستگاه فیلمی را می توان در اینترنت یافت که یکی از تسترهای معروف آمریکایی به نام Guy Guy Fieri از عملکرد این دستگاه بسیار متحیر شده است.

دستگاه همبرگر زن پویا صنعت

اگر بخواهیم، به معرفی محصولات محدودی که در دنیا برای تولید و بسته بندی همبرگر ساخته شده اند اشاره کنیم دستگاه همبرگر زن تمام اتوماتیک تولیدی پویا صنعت یکی از آنها است. دستگاهی که برای اولین بار در ایران تولید می‌شود و توانایی رقابتی بسیار بالایی را با نمونه های خارجی دارد. سرعت تولید 2000 همبرگر در ساعت همراه با سلفون کشی دوطرفه، آن هم با کیفیت بالا و قیمتی بسیار ارزانتر از نمونه های خارجی وجه تمایزی است، که در کیفیت و سرعت باعث برتری این دستگاه در بین رقبای بزرگ و کوچک خود شده است.

سایر تجهیزات رستوران تولیدی مجموعه پویا صنعت

این مجموعه از ابتدای فعالیت خود، سیاست برنامه ریزی برای تولید محصولات پر تقاضای صنعت آشپزخانه رستوران ها را، با محوریت قرار دادن بحث صادرات دنبال کرده است. خودباوری و تکیه به توانایی کارشناسان ایرانی، ارابه های این چرخه بزرگ تولیدی را به حرکت درآورده است و باعث تولد محصولات دیگری برای اولین بار در کشور برای رقابت در بازار بین الملی شده است. اختراع اولین دستگاه جوجه زن اتوماتیک در جهان، تولید اولین دستگاه قیمه زن(قطعه قطعه کننده گوشت) در ایران، و تولید اولین دستگاه گوشت خرد کن با توانایی خرد کردن 1000 کیلو گوشت یخی در ساعت، محصولاتی هستند که با با تکیه به همین خود باوری ساخته شده اند. و حالا در بازارهای جهانی خودنمایی می‌کنند.

خدمات پس ازفروش گسترده 10 ساله و گارانتی 1 ساله محصولات شرایطی را فراهم آورده است، تا شرکتی ایرانی دوشا دوش شرکت های بین المللی به عنوان یکی از سرباز جنگ اقتصادی کشور فعالیت نماید.

آنچه که سبب حفظ و بقای شرکت های تولیدی داخلی می‌شود حمایت و خرید از کالای ایرانی است. پس حمایت خود را از کالای ایرانی فراموش نکنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها