هشت تبعه خارجی پس از کشاندن زن جوان ایرانی به خانه باغ مخوف او را قربانی نقشه سیاه خود کردند.
کد خبر: ۱۲۳۱۰۱۷

به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده همزمان با شکایت زن جوانی در کلانتری باغ فیض در دستور کار پلیس قرار گرفت. زن جوان در حالی که سراسیمه و هراسان بود به ماموران گفت: پنج مرد به بهانه فروش خانه من را به خانه باغی در حوالی فرحزاد کشانده و قربانی نقشه سیاه خود کردند.
شاکی در تشریح ماجرا گفت: چندی قبل با همسرم تصمیم گرفتیم خانه آپارتمانی خود را بفروشیم و خانه‌ای ویلایی بخریم. یک روز که در حال بررسی آگهی‌های یک سایت اینترنتی بودم، آگهی خانه‌ای در غرب تهران به چشمم خورد، خانه‌ای ویلایی با قیمت مناسب. برای بازبینی خانه با شماره تلفن آگهی‌دهنده تماس گرفتم و او در بنگاهی در غرب تهران با من قرار گذاشت.
ساعت پنج عصر مقابل بنگاه رفتم و مرد 30 ساله‌ای مرا به نشانی خانه راهنمایی کرد و آنجا را نشان داد. از او خواستم چند روز فرصت بدهد تا کمی فکر کنم. خواستم به سمت خانه حرکت کنم که پسر جوان ادعا کرد، یک خانه باغ در فرحزاد دارد که صاحب آن فوت کرده و فرزندانش از خارج برای فروش آن به تهران آمده‌اند. فروشندگان به خاطر عجله‌ای که دارند، خانه باغ را به قیمت پایینی می‌فروشند.
زن جوان ادامه داد: مرد جوان آن‌قدر از خانه تعریف کرد که قبول کردم آنجا را هم ببینم. خانه باغ را از بیرون بررسی کردم و گفتم همراه همسرم برای بازبینی داخل آن می‌آیم. ناگهان پسر جوان مرا به داخل خانه باغ هل داد و جلوی دهانم را گرفت. بعد از آن هفت مرد دیگر به سمت ما آمدند و هشت مرد به طرز وحشیانه‌ای مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. بعد هم تهدیدم کردند اگر شکایت کنم، سراغم می‌آیند و مرا به قتل می‌رسانند.
پس از این شکایت ماموران کلانتری وارد عمل شده و راهی خانه باغ شدند. قبل از حضور ماموران، متهمان خانه باغ را تخلیه و فرار کرده بودند. از سوی دیگر، تحقیقات محلی نشان داد، هشت متهم پرونده از اتباع خارجی هستند که زن ایرانی را قربانی نقشه سیاه خود کرده‌اند.در بازرسی خانه‌باغ ماموران کارت ویزیت مرد بنگاهداری را پیدا کرده و سراغ او رفتند. مرد بنگاهدار وقتی از ماجرا باخبر شد، متهم اصلی پرونده را شناخت و گفت: متهم در کار خرید و فروش ملک است و مدتی با من همکاری می‌کرد. چند وقتی است از او بی خبر هستم.
ماموران در ادامه از او خواستند به بهانه فروش ملکی با متهم قرار بگذارد و زمانی که پسر جوان و یکی از همدستانش در محل قرار حاضر شدند، آنها را دستگیر کردند.
مرد شیطان صفت در تحقیقات گفت: مدتی قبل به ایران آمدم و در کار خرید و فروش ملک هستم. کلید خانه باغی را برای فروش به من داده بودند که همراه چهار نفر از هموطنانم در آنجا می‌خوابیدیم. روز حادثه با دیدن زن جوان وسوسه شده و او را به داخل خانه باغ کشانده و نقشه سیاه خود را اجرا کردیم.
با اعتراف مرد شیطان صفت و همدستش، پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و عصر دیروز در عملیاتی پلیسی شش متهم دیگر پرونده هم دستگیر شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها