فرهاد همچنان علیه کمیته فنی فدراسیون فوتبال

می‌خواستند محمدی، محصص یا معینی را دستیارش کنند!

با وجود آن‌که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال حامی مجیدی است و از او خواسته بدون توجه به شایعات و یکسری اتفاقات، کار خود را انجام دهد و به مسائل دیگر کاری نداشته باشد، همچنان اختلافات ادامه دارد.
کد خبر: ۱۲۳۰۹۹۹

بعد از شکست تیم ملی امید در دو بازی دوستانه مقابل ازبکستان، کمیته فنی گزارشی را در انتقاد از عملکرد فرهاد و تیمش تنظیم و در اختیار مهدی تاج قرار داد. آنها همه جوره فرهاد را نقد کرده بودند؛ از شکل تمریناتش تا تاکتیک‌هایش، تعویض‌هایش و... این گزارش هم در اختیار مجیدی قرار گرفت تا آن را بخواند و به بخشی از ضعف‌هایش پی ببرد.
تاج در دو هفته گذشته در تلاش بود مشکلات در راه المپیک را حل کند. او از اختلاف حمید استیلی و فرهاد مجیدی هم باخبر شد و تلاش کرد این اختلاف را از بین ببرد. با دخالت تاج طرفین آتش بس کردند ولی با وجود این‌که همکاری ادامه دارد، فرهاد مجیدی همچنین گلایه دارد. مثلا روز گذشته پرویز مظلومی سرمربی استقلال در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما، بخشی از حرف‌های خود با سرمربی تیم امید را بیان کرد و گفت: «زمانی که ما کسی را سرمربی قرار می‌دهیم باید به او اختیار تام بدهیم و فقط نظارت داشته باشیم، نه دخالت، اما فکر می‌کنم حالا دارد در کار فرهاد مجیدی دخالت می‌شود. یک کمیته فنی هست و یک سرمربی. استیلی بازیکن بزرگ، مربی توانا، بچه با معرفت و مدیر فنی تیم است. یک کمیته فنی هم شامل آقایان محصص، محمدی و ماجدی داریم. این وظایف باید تفکیک شود و سرمربی باید کارش را راحت انجام بدهد، اما اکنون مشکلاتی ایجاد شده است و من فکر می‌کنم شاید اصلا همتی برای صعود تیم وجود ندارد.» او بار دیگر تاکید کرد در کار فرهاد دخالت می‌شود و کمیته فنی به او گفته باید فلانی دستیارش باشد!
ماجرا از این قرار است که کمیته فنی فدراسیون تاکید دارد دستیار فرهاد یکی از جمع‌شان باشد. آنها ابتدا اکبر محمدی را به مجیدی پیشنهاد دادند، یعنی رئیس کمیته جوانان. فرهاد این پیشنهاد را سریعا رد کرد. در ادامه گفتند مرتضی محصص دستیار او شود که فرهاد این پیشنهاد را هم نپذیرفت. نفر سوم هم فریدون معینی بود که از سال‌ها قبل در کمیته فنی و همین‌طور فوتبال پایه فدراسیون حضور دارد. با رد کردن نام این سه نفر، کمیته فنی رودرروی فرهاد قرار گرفت و حالا مشکلاتی بین دو طرف وجود دارد. مجیدی به تاج گفته اصلا دوست ندارد با کمیته فنی رودررو شود بلکه می‌خواهد همه چیز را به خود او گزارش کند و کلا روابطش با او باشد. رئیس فدراسیون هم به فرهاد تاکید کرده کار خودش را انجام دهد و هر جا نیاز بود به دفتر او برود و گزارش‌هایش را ارائه کند و کم‌و‌کاستی‌ها را بگوید.
آنچه مشخص است این شرایط در فاصله نزدیک به سه ماه مانده تا شروع رقابت‌های مرحله نهایی صعود به المپیک اصلا خوب نیست و می‌تواند باعث شود حتی تیم در معرض خطر قرار بگیرد. هیچ بعید نیست این مشکلات به‌زودی دوباره با واکنش فرهاد مجیدی مواجه شود...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها