مروری بر صفحه نخست روزنامه‌ های امروز

فتح قریب یمنی ها / سایه سهمیه بر سر عدالت آموزشی (+تصاویر)

بزرگترین عملیات نظامی انصارالله یمن در خاک عربستان یکی از مهمترین محورهایی است که امروز روزنامه ها به آن پرداخته اند.
کد خبر: ۱۲۳۰۴۸۶
فهرست اموال مسئولان در آستانه اعلام / جغرافیای سالمندی ایران (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه جام جم تیتر یک خود را موضوع «فهرست اموال مسئولان در آستانه اعلام»، اختصاص داد.

ماجرای گرو کشی آمریکا برای عیادت ظریف از سفیر ایران در سازمان ملل که در بیمارستان بستری است و عیادت مجازی او از تخت روانچی سوژه برخی روزنامه ها از جمله هفت صبح است.

محمد رضا باهنر از چهره های جریان اصولگرایی مصاحبه ای با روزنامه اصلاح طلب اعتماد داشته که به موضوعات مختلفی از جمله مبارزه با فساد، اف ای تی اف و ... پرداخته است.

پس از حملات آرامکو حامیان عربستان با طرح این ادعا که یمنی ها توان انجام آن عملیات را نداشته اند ایران را متهم به دست داشتن در حمله به تاسیسات عربستان کردند اما حالا خبر حمله غافلگیرکننده انصارالله یمن به نیروهای سعودی ولوله ای در بین حامیان عربستان ایجاد کرده که این عملیات حیرت آور در روزنامه ها هم بازتاب پیدا کرده است.

استیضاح رئیس جمهور آمریکا کماکان موضوع مهمی در سطح رسانه های بین المللی است و برخی از روزنامه های ایران هم این قضیه را دنبال می کنند هرچند تحلیلگران احتمال عزل ترامپ را اندک ارزیابی می کنند.

نزدیک شدن به فضای انتخاباتی باعث شده رسانه ها آرام آرام به سمت داغ کردن تنور انتخابات بروند و یا مسائل سیاسی و جناحی کشور را آسیب شناسی کنند، روزنامه ایران از این دست است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها