مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز اسپانیا ؛

بله، همین طوری! ‌(تصاویر)

صفحه نخست چهار روزنامه ورزشی مهم اسپانیا را اینجا ببینید.
کد خبر: ۱۲۳۰۲۳۳
مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز اسپانیا ؛ رفاقت بی رفاقت!‌ (تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین ، چهار روزنامه مهم ورزشی اسپانیا که دو تا طرفدار رئال و دو تا طرفدار بارسلونا هستند به موضوعات مختلفی پرداخته اند.

روزنامه آس به استقبال دربی مادرید رفته است و با کارکردن عکسی از شماره هفت‌های دو تیم یعنی ژائو فلیکس و ادن هازارد به جدال این دو ستاره در بازی امشب اشاره کرده است. این روزنامه تیتر «دربی قدیم، مبارزه جدید» را به کار برده است. نکته جالب اینجاست که روی صفحه نخست تصاویر دو بازیکن چاپ شده که حالا دیگر از رئال و اتلتیکو جدا شده اند یعنی کریس رونالدو و گریزمان. اولی به یوونتوس رفته و دومی به بارسلونا.

روزنامه مادریدی بعدی روزنامه مارکا است. این روزنامه چاپ مادرید مطابق انتظار تیتر اصلی خود را به دربی حساس مادرید اختصاص داده است. مارکا با تیتر«هیچ رفاقتی در دربی وجود ندارد» به جدیت و حساسیت این بازی اشاره کرده است.

روزنامه موندو دپورتیوو که اصولا هوادار بارسلونا است به تقابل بارسلونا با تیم مادریدی یعنی ختافه پرداخته. تیتر این نشریه هم چنین است:‌«اراده زیاد در مادرید». بارسلونا در زمین ختافه به میدان خواهد رفت که بدون حضور لیونل مسی و آنسو فاتی کار سختی را در جدال با خشن‌ترین تیم لالیگا خواهد داشت.

روزنامه اسپورت هم با تیتر «برافروخته» به استقبال بازی امشب بارسا و ختافه رفته است. این نشریه عنوان کرده که آبی اناری‌ها انگیزه فراوانی برای کسب پیروزی در این بازی خارج از خانه دارند تا رکورد ضعیف بازی‌های خارج از خانه خود را بهبود بخشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها