درگیری وریا و خطیر این‌بار در رسانه‌ها

فقط استقلال به حاشیه می‌رود

وریا غفوری، کاپیتان استقلال بعد از شهرآورد بزرگ پایتخت علی خطیر، معاون سابق استقلال را نشانه رفت و او را عامل وضعیت فعلی تیمش دانست. وریا گفت خطیر ده بازیکن را از استقلال فراری داد. معاون سابق استقلال اما نتوانست مقابل اظهارات وریا سکوت کند و روز گذشته به تندی جواب این بازیکن را داد. او حتی دست به افشاگری درباره خواسته‌های این بازیکن زد. این در حالی است که ساعتی بعد از حمله خطیر وریا هم پاسخ او را داد.
کد خبر: ۱۲۲۹۹۱۸

آقای غفوری! یادت رفته گفتی رحمتی را بیرون کن؟! من ده بازیکن را از استقلال فراری داده‌ام؟ یادت نیست در بازی استقلال -سایپا و همچنین در منزل من در حضور دوست مشترک به من گفتی که مهدی رحمتی را از تیم کنار بگذارید، تیم درست می‌شود؟
فوتبال را رها کن و کار سیاسی کن. خیلی‌ها به کاپیتان فعلی استقلال گفته‌اند به جای این کارها، تمرکز را روی فوتبالت بگذار و اگر هم نمی‌توانی فوتبال را رها و کار سیاسی کن، یا اصلا از استقلال برو و در تیم دیگری باش و این کارها را انجام بده.
سالی 5/3 میلیارد تومان خواستی. تو فقط ادای امثال مرحوم ناصر حجازی را در می‌آوری. تو کجا، ناصر حجازی کجا؟
تو را شخم می‌زدم! من کدام بازیکن استقلال را فراری داده‌ام؟ من اگر شخم زدن بلد بودم، باید اول تو را شخم می‌زدم. مدیربرنامه شما که همچنان علیه من خط می‌دهد.
من پول نگرفتم تو BMW گرفتی. اگر زورم می‌رسید باند شما را متلاشی می‌کردم تا استقلال از دست شما نفس بکشد. این کار بزدلانه نشان می‌دهد شما که باعث باخت استقلال در دربی روز گذشته شدید، لیاقت پوشیدن پیراهن استقلال را ندارید.
وضعت مشابه آنها نیست. وریا جان، تو گران‌ترین فعال اجتماعی هستی، فعالان سیاسی و اجتماعی واقعی، وضعیت‌شان اصلا مشابه تو نیست. آنها بیشترین فشارها را تحمل می‌کنند و چیزی هم ندارند، ولی تو پردرآمدترین فعال اجتماعی و سیاسی این کشور هستی!

جواب وریا غفوری به خطیر
او دیوانه است!

بعد از انتقاد وریا به علی خطیر و جواب تند معاون سابق استقلال به او، غفوری دوباره صحبت کرد. کاپیتان آبی‌ها اما ترجیح داد تا خیلی در این باره توضیح ندهد. او گفت: ایشان در حدی نیستند که من راجع به آن صحبت کنم. من نمی‌دانم به ایشان چه بگویم که این‌طور صحبت می‌کند.
او باید در دادگاه پاسخگوی تمام اتهاماتی که وارد کرده باشد و آنجا صحبت خواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها