موسوی: نیاز به تغییر در خط حمله استقلال
کد خبر: ۱۲۲۹۶۸۵

به نظرم بازی بدی انجام ندادند و با توجه به مهره‌ها، حتی عملکرد بهتری نسبت به پرسپولیس داشتند. نگاه کنید چند بازیکن این تیم اولین تجربه حضورشان در شهرآورد بود؟ نیمه دوم دو تیم خیلی بد شروع کردند و در نهایت استقلال روی یک اتفاق گل خورد. به نظرم استقلال باید در خط حمله‌اش تغییر اساسی داشته باشد چون زهر خط حمله‌شان کم است.
بیک‌زاده: تعویض های کالدرون را دیدید؟
به نظرم در نیمه دوم استراماچونی باید تعویض‌های بهتری می کرد. دقیقه 85 برای انجام تعویض خیلی دیر بود. وقتی شما می بینی بعضی بازیکنانت نمی توانند یا روزشان نیست بهتر است تعویض کنید. نمی دانم چرا استراماچونی اینقدر دیر تعویض کرد. شما تعویض های کالدرون را دیدید؟ سرنوشت بازی را عوض کرد.
فرق دو مربی این بود.به نظرم هر دو تیم در این بازی خوب عمل نکردند و سطح بازی‌شان پایین تر از سطح شهرآورد بود. واقعا توقف های زیاد و اشتباهات مکرر بازیکنان به وضوح مشخص بود. به نظرم استقلال می‌توانست هجومی تر باشد چون اواخر بازی نشان داد می تواند حمله کند.
حسن روشن: هیچ‌کس پاسخگو نیست
در مجموع بازی بدی نبود و این وقفه‌هایی که ایجاد شد از کیفیت بازی کم کرد. البته در اواخر مسابقه بازی هیجانی تر شد. به نظرم استقلال نیاز به مدیریت و مربی بهتری دارد. باید از این بازیکنان بازی بهتری گرفت. هوادار گناه دارد. الان 4 هفته از لیگ گذشته و استقلال فقط دو امتیاز گرفته. این‌همه هم هزینه کرده‌اند. تیم هایی بوده‌اند که نصف استقلال هم هزینه نکرده اند ولی بالاتر از آنها هستند. هیچ‌کس هم پاسخگوی این نتایج استقلال نیست.
مهدی فنونی زاده: خدا کند استقلال احیا شود
چه بگوییم؟ مگر کسی به حرف ما هم گوش می دهد؟ هوادار استقلال کاری به هیچ چیز ندارد، نتیجه می‌خواهد. من ترکیب این تیم را دیدم فهمیدم که اول هدف شان خراب کردن بازی حریف است. به ترکیب این تیم انتقاد دارم. باید هجومی تر چیده می‌شد. نمی‌دانم چرا بازیکنان هم دقت نمی کنند. علی کریمی بازیکنی است که پنالتی خراب کند؟ به نظرم استراماچونی باید در تفکراتش تغییر ایجاد کند. تا اینجا که از او تاثیر مثبت و خوبی در استقلال ندیده‌ایم. چه بگوییم جز اینکه خدا کند استقلال از این شرایط خلاص شود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها