کد خبر: ۱۲۲۹۴۳۴

#آسفالت - اتوبان
طباطبایی از تهران:
آسفالت قسمت‌هایی از اتوبان امام علی(ع) حدفاصل محلاتی تا پل شهدای ایلام نامناسب و دارای چاله است. لطفا رسیدگی شود.

#آرد - دولتی
یک شهروند:
نانوایانی که آرد دولتی دریافت می‌کنند مقداری از آن آرد را با قیمت آزاد به نانوایان آزادپز می‌فروشند و متاسفانه به علت نظارت نکردن اتحادیه بر نانوایان، روز به روز تخلفات این صنف بیشتر می‌شود.

#واردات - مسافر
شیخ از تهران:
چرا قوانینی سخت‌تر برای واردات کالاهای همراه مسافر تصویب و به اجرا درنمی‌آید؟ مسافران زیادی از کشور ترکیه به عنوان سوغات مقداری زیادی پوشاک وارد کشور می‌کنند و با توزیع در بازار به تولید داخل ضربه می‌زنند.

#همدان - بیجار
جلیلی از همدان:
جاده همدان به بیجار علائم راهنمایی و رانندگی، روشنایی و خط‌کشی ندارد و رانندگی در این جاده به‌خصوص شب‌ها بسیار خطرناک است.

#ارز - دولت
توکلی از تهران:
بیش از 18 میلیارد دلار ارز دولتی که دولت در بین افراد خاص توزیع کرد با سودجویی این افراد هدر رفت و هیچ تاثیری در کاهش قیمت کالاها نداشت و امیدوارم هرچه زودتر مسببان این تخلف بزرگ به اشد مجازات برسند.

#زمین - خواری
عاشوری از تهران:
از دولت و قوه قضاییه درخواست می‌شود با حداکثر توان و قدرت جلوی زمین‌خواری و ساخت‌وسازهای غیرقانونی را در حاشیه شهرهای بزرگی مثل تهران بگیرند.

#مسافربر - شخصی
جاوید از تهران:
بیشتر ترافیک تهران به دلیل تعداد زیاد مسافربرهای شخصی است که با توجه به اوضاع بد اقتصادی و بیکاری مجبور به این کار می‌شوند.

#بازنشسته - کار
جمعی از بازنشستگان:
بازنشستگان بعد از بازنشستگی دیگر توان کار ندارند و از این رو باید حمایت بیشتری از این افراد شود، این درحالی است که بعد از بازنشستگی این قشر با توجه به افزایش هزینه‌های زندگیشان و نبود حمایت از طرف دولت با مشکلات بسیار زیادی مواجه می‌شوند.

info@jamejamdaily.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها