ویسواوا شیمبورسکا، شاعر لهستانی را می‌شناسید؟ خیلی‌ها او را در جهان می‌شناسند.
کد خبر: ۱۲۲۹۲۷۶

او کتابی دارد با نام هیچ چیز دو بار اتفاق نمی‌افتد. او در شعری مدام تاکید می‌کند که همه چیز تنها یک بار اتفاق می‌افتد. خواستیم به خودمان و شما بگوییم این آخرین آخر هفته شهریور است که ما می‌نویسیم و شما می‌خوانید. رفت تا سال دیگر... یعنی یک سال خبری از پایان تابستان و نزدیکی پاییز نخواهد بود. آخرین آخر هفته تابستانی‌تان در سال 1398 پر از اتفاقات خوب.
خب برویم سراغ صفحات امروز. محمد‌صادق علیزاده با هیات عراقی که به دیدار رهبری رفته‌اند همراه شده و گزارش جذاب و خواندنی در این باره نوشته است. در این دیدار بیش از هزار موکب دار عراقی به دیدار رهبری آمده بودند و لحظات بسیار زیبایی در این دیدارها رقم خورده است. بروید صفحه 10
و بخوانیدش.
قرار است فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» ساخته محمدحسین مهدویان اکران شود. فیلمی که قسمت قبلی آن «ماجرای نیمروز» با اقبال خوبی میان منتقدان و گیشه روبه‌رو شد. محمود رضوی، تهیه‌کننده این فیلم کلی گلایه کرده از این‌که فصل نامناسبی به اکران فیلم اختصاص پیدا کرده است. علی رستگار رفته سراغ گلایه‌های این تهیه‌کننده و بررسی‌شان کرده است تا ببینیم تا چه حد حق با رضوی است. هر چند این‌طور که بحث و بررسی‌های همکار و دبیر گرامی را میان کارهایم شنیدم، نظرشان چندان هم با آقای رضوی موافق نبود و کلی دلیل داشتند برای این‌که رد خون می‌تواند مردم را به سینماها بکشاند. در همین صفحه بخوانید و ببینید همکارمان بالاخره به چه نتایجی رسیده است.
بنیامین بهادری عکس خانوادگی منتشر کرده و نوشته است؛ «به‌زودی می‌تونین بیاین خونه‌مون!» همین هم موجب شده کاربران فضای مجازی حسابی واکنش نشان داده و برای فهمیدن این‌که ماجرا از چه قرار است، حساسیت به خرج دهند. ما هم در کنجکاوی و علاقه‌مندی برای کشف ماجرا چیزی از کاربران فضای مجازی کم نداریم! اصلا اغلب خودمان هم جزو کاربران فعال همین فضاییم و همیشه کلی سوژه و اتفاق در آن پیدا می‌کنیم. خلاصه که رفتیم سراغ ماجرای دیدار و چاق سلامتی با بنیامین و خانواده‌اش. بله... می‌دانیم همین الان شما هم کنجکاو شده‌اید و احتمالا با خنده به خودتان گفته‌اید حالا چی بپوشم؟! پس در صفحه 11 امروز بخوانید و ببینید چطور و چگونه به خانه بنیامین بهادری دعوت شده‌اید.
در صفحه 12 هم که دیگر خودتان می‌دانید... سینمای جهان و کیکاووس زیاری حسابی منتظرتان هستند و می‌خواهند به شما بگویند پرده نقره‌ای سینما در جهان به زودی چه اتفاقاتی را تجربه خواهد کرد یا این‌که همین حالا چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها